Ügyfélszolgálat: Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00.E-mail: rcvilag@rcvilag.hu 
A kiszállítás 36 000Ft-ot meghaladó rendelés esetén INGYENES

Kategóriák

Informace

Kövessen minket Facebookon

visa

Losi DBXL 2.0 1:5 4WD RTR Icon

Losi DBXL 2.0 1:5 4WD RTR Icon Nagyítás

AS_LOS05008T1

Új termék

Gyors, nagy, erős és szórakoztató benzines autó DBXL Icon 2.0 4WD Buggy 1:5 méretarányban Off Road versenyzéshez vagy akció vezetéshez. Élvezze a 32 cm3-es Zenoah® motor nagy teljesítményét. Robusztus felépítés alumínium vázzal, Spektrum™ SLT3 RC készlet.

További részletek

1 Tétel

Készleten

Figyelmeztetés: Utolsó darabok az áruházban!

722 345,00 Ft‎ adóval

Gyors, nagy, erős és szórakoztató benzines autó Losi DBXL Icon 2.0 4WD Buggy 1:5 méretarányban, Off Road versenyzéshez vagy akció vezetéshez. Élvezze a 32 cm3-es Zenoah® motor nagy teljesítményét. Robusztus felépítés alumínium vázzal, Spektrum™ SLT3 RC készlet.

Kitartás, erő és sebesség, ez a DBXL Icon 2.0 4WD Buggy a Losi-tól. Minőségi futóművel rendelkezik, amely a versenyen bevált technológián alapul. Mindent a lehető legjobb teljesítmény érdekében terveztünk. Az új, nagy áramlású légszűrő lehetővé teszi, hogy a motor több levegőt szívjon be a maximális motorteljesítmény érdekében. Egy új kormányrúd és szervokormány-szerelvény bármilyen környezetben kézben tartja autóját. Erős autó alumínium alvázon, óriási lengéscsillapítókkal. Kiváló minőségű acél fogaskerekek és masszív karosszériaketrec. Nagy tartály akár 40 perces vezetéshez!

Tartós alváz
Az alvázlemez 4 mm erős 6061-T6 alumíniumból készült, amelyet a súlycsökkentés és a maximális merevség érdekében megmunkáltak. Az alkatrészek az ideális súlyeloszlás elérése érdekében vannak elhelyezve. A könnyű tankolást, akkumulátorcserét és szervizelést a tartós vázszerkezetű, billenő karosszéria biztosítja.

Zenoah® G320 32 köbcentis 2 ütemű benzinmotor
Az új, nagyobb lökettérfogatú 32 köbcentiméteres motor több lóerőt és még több szórakozást biztosít! A motor húzós indítóval indul, centrifugakuplunggal rendelkezik, egyszerű és gazdaságos működés. A nagyobb légszűrő javítja a szívást és növeli a teljesítményt.

Új kardántengely-csapágyak
A központi hajtótengely patkóit áttervezték, így azok az 5IVE-T-hez hasonlóan gyűrűs kialakításúak, ami minimálisra csökkenti a hajtáslánc meghibásodásának lehetőségét.

5 mm-es féltengelycsapok
A nagyobb, 5 mm-es féltengelycsapok ellenállnak a megnövekedett motorteljesítménynek, és biztonságosan továbbítják az erőt a kerekekhez. A csapok is mindig cserélhetők.

Stabil differenciálcsapágy
Az átdolgozott differenciálmű-ágyat most már csavarokkal szilárdan rögzítik. Ez azt jelenti, hogy a fogaskerekek megbízhatóan és pontosan működnek, még kemény, lepattanásokkal teli motorozáskor is, stb.

Kormányzás és szervo-saver
Az új kormányrendszer, amely masszív, integrált szervómentővel és két rúddal ellátott fém szervókarral rendelkezik, még a nehéz versenyzésnek is ellenáll. A szervo-kímélő biztonságosan csillapítja a lökéseket, hogy megvédje a szervó fogaskerekeit.

Alumínium lengéscsillapító tornyok
A 6 mm vastag alumínium első és hátsó lengéscsillapító tornyok nem csak rendkívül tartósak és könnyűek, de az előfúrt lengéscsillapító rögzítőfuratoknak köszönhetően lehetővé teszik a rugózási jellemzők beállítását.

Olajjal töltött alumínium lengéscsillapítók
Óriási első és hátsó alumínium lengéscsillapítók robusztus dugattyúrudakkal, amelyek teljes mértékben 1:5 autóterhelésre vannak méretezve. A nagy mennyiségű olaj biztosítja a lengéscsillapítók valósághű viselkedését. A rugó előfeszítése könnyen beállítható a lengéscsillapító testén lévő anyával.

Servo ágy
A szervóágy lehetővé teszi, hogy egy vagy két Maxi szervót használjon, valamint egyszerűsíti a gáz/fék összeköttetést és megkönnyíti a beállításokat.

Stabilizátorok.
A tengelystabilizátorok hatékonyan megakadályozzák, hogy a modell kanyarodáskor megbillenjen, és javítják a kezelhetőséget.

Alváz merevítés
Az új, dupla hátsó alvázmerevítés és a torziós rúd növeli az alváz merevségét és tartósságát.

Motorágy
A tartós alvázlemez képezi a motorágyat is. A rögzítőfuratok lehetővé teszik a motor helyzetének és a fogak közötti távolságnak a pontos beállítását.

Üzemanyagtartály
Az új, nagyobb, 800 cm3-es üzemanyagtartály hosszabb üzemidőt biztosít. A tartály szabványos kupakkal van felszerelve.

Középső differenciálmű és fékberendezés
Az új középső differenciálmű tartó lehetővé teszi a tárcsafékek gyors és egyszerű beállítását. Az első és a hátsó fék hatékonysága egymástól függetlenül állítható.

Gázpedál és kormányszervó.
A modell két nagy teljesítményű szervóval van felszerelve, fém fogaskerekekkel. Az egyik szervó a kerekek forgatására szolgál, a másik a gázpedált, illetve a gázpedált és a féket vezérli.

Spektrum SLT3 adó
A Spektrum SLT3 3 csatornás, 2,4 GHz-es sávban működő kormánykerék adó kompatibilis az SLT protokollal. A Spektrum SLT3 adó könnyű súlya lehetővé teszi a fáradtságmentes tartást. A kormánykerék a biztos fogás érdekében habkarikával van bevonva. A kezelőszervek elrendezése praktikus és intuitív - minden kezelőszervet úgy helyeztek el, hogy szükség esetén gyorsan elérhetők legyenek. A hevederhez való rögzítéshez egy biztonságos hevederhurok található.

- Spektrum SLT 3 csatornás kormánykerék RC készlet a megbízható vezérléshez
- Bevált kialakítás a kényelmes, fáradtságmentes kezeléshez
- Lehetőségek a maximális kormány- és gázcsatorna-kihajlás korlátozására
- Kettős kormánycsatorna eltérítés és 50%, 75% és 100% motorteljesítmény-korlátozó
- A harmadik csatorna további eszközök, például hangmodulok számára használható

Spectrum SR315 DSMR Sport
Az új generációs SR315 DSMR Sport vevő mikro kivitelben mindössze 6 g súlyú. SmartSafe™ vagy "Gas" Failsafe választása, nyomógombos párosítás. A DSMR technológia biztosítja a teljes tartományt és a gyors vevőkészülék-választ.

- A doboz kialakítása lekerekített sarkokkal és kis tömeggel
- A párosító gomb kiküszöböli a párosító csatlakozó szükségességét
- SmartSafe™ Failsafe és "Gáz üzemmód" elérhető párosításkor
- Biztonságos DSMR modulációs protokoll és magas, 5,5 ms-os képkockasebesség
- Kompatibilis a SMART telemetriával, (DMSR kompatibilis adó SPEKTRUM műszerfal alkalmazással)

Losi DBXL Icon 2.0 4WD Buggy RTR jellemzők:
- Robusztus és tartós 4x4-es modell
- Zenoah® G320 32 köbcentiméteres kétütemű benzinmotor
- Feszített indító és centrifugális tengelykapcsoló
- Hajtás típusa: előre/fék (nincs hátramenet)
- 4 mm-es alumínium váz megerősítésekkel
- Első és hátsó tárcsafékek
- Zárt differenciálművek
- Integrált szervo-kímélő
- Alumínium, olajjal kenhető lengéscsillapítók, alumínium lengéscsillapító tornyok
- 800 köbcentiméteres tartály
- Beadlock gyűrűkkel ellátott kerekek a ragasztásmentes kerékcseréhez
- 3 csatornás RC készlet, SLT3 adó, SR315 vevőegység
- Kormány és gázpedál szervók 2x S906

  • Vevőkészülék Spektrum SLR300
  • Súly 15,5 kg
  • Típus 4WD Buggy
  • Hossz 845 mm
  • Magasság 318 mm
  • Adóegység Spektrum™ SLT3
  • Szélesség 495 mm
  • Motor Benzínový 32 ccm
  • Méretarány 1:5
  • Tengelytávolság 552 mm
  • Hasmagasság 69 mm
  • Hajtás 4WD
  • Lengéscsillapítók 24 mm olejové, stavitelné, hliníkové
  • Karosszéria Buggy s klecí
  • Lemezek/felnik DBXL 2.0
  • Gumiabroncsok 198 mm
  • Felfüggesztés 4x nezávisle
  • Golyóscsapágyak Kompletní včetně řízení
  • Szervo vezérlés S906 1:5 DBXL
  • Hajtáslánc 4WD se 3 diferenciály a odstředivou spojkou
  • Tartály kapacitása 800 ccm
  • Alváz Hliníkové 4 mm 6061-T6
  • Gumiabroncs típus Maxxis Creepy Crawler LT
  • Differenciálművek Olejové
  • Přední kola Maxxis Creepy Crawler LT
  • Zadní kola Maxxis Creepy Crawler LT

13 más termék ugyanabban a kategóriában: