Nincs termék
Az árak az Áfát tartalmazzák
Kövessen minket Facebookon
Címkék
Losi DBXL 2.0 1:5 4WD RTR Icon
Gyors, nagy, erős és szórakoztató benzines autó DBXL Icon 2.0 4WD Buggy 1:5 méretarányban Off Road versenyzéshez vagy akció vezetéshez. Élvezze a 32 cm3-es Zenoah® motor nagy teljesítményét. Robusztus felépítés alumínium vázzal, Spektrum™ SLT3 RC készlet.
Befogadó :
* Kötelező mezők
vagy Mégsem
AS_LOS05008T1
Új termék
Gyors, nagy, erős és szórakoztató benzines autó DBXL Icon 2.0 4WD Buggy 1:5 méretarányban Off Road versenyzéshez vagy akció vezetéshez. Élvezze a 32 cm3-es Zenoah® motor nagy teljesítményét. Robusztus felépítés alumínium vázzal, Spektrum™ SLT3 RC készlet.
1 Tétel Tételek
Készleten
Figyelmeztetés: Utolsó darabok az áruházban!
Elérhetőség dátuma:
Gyors, nagy, erős és szórakoztató benzines autó Losi DBXL Icon 2.0 4WD Buggy 1:5 méretarányban, Off Road versenyzéshez vagy akció vezetéshez. Élvezze a 32 cm3-es Zenoah® motor nagy teljesítményét. Robusztus felépítés alumínium vázzal, Spektrum™ SLT3 RC készlet.
Kitartás, erő és sebesség, ez a DBXL Icon 2.0 4WD Buggy a Losi-tól. Minőségi futóművel rendelkezik, amely a versenyen bevált technológián alapul. Mindent a lehető legjobb teljesítmény érdekében terveztünk. Az új, nagy áramlású légszűrő lehetővé teszi, hogy a motor több levegőt szívjon be a maximális motorteljesítmény érdekében. Egy új kormányrúd és szervokormány-szerelvény bármilyen környezetben kézben tartja autóját. Erős autó alumínium alvázon, óriási lengéscsillapítókkal. Kiváló minőségű acél fogaskerekek és masszív karosszériaketrec. Nagy tartály akár 40 perces vezetéshez!
Tartós alváz
Az alvázlemez 4 mm erős 6061-T6 alumíniumból készült, amelyet a súlycsökkentés és a maximális merevség érdekében megmunkáltak. Az alkatrészek az ideális súlyeloszlás elérése érdekében vannak elhelyezve. A könnyű tankolást, akkumulátorcserét és szervizelést a tartós vázszerkezetű, billenő karosszéria biztosítja.
Zenoah® G320 32 köbcentis 2 ütemű benzinmotor
Az új, nagyobb lökettérfogatú 32 köbcentiméteres motor több lóerőt és még több szórakozást biztosít! A motor húzós indítóval indul, centrifugakuplunggal rendelkezik, egyszerű és gazdaságos működés. A nagyobb légszűrő javítja a szívást és növeli a teljesítményt.
Új kardántengely-csapágyak
A központi hajtótengely patkóit áttervezték, így azok az 5IVE-T-hez hasonlóan gyűrűs kialakításúak, ami minimálisra csökkenti a hajtáslánc meghibásodásának lehetőségét.
5 mm-es féltengelycsapok
A nagyobb, 5 mm-es féltengelycsapok ellenállnak a megnövekedett motorteljesítménynek, és biztonságosan továbbítják az erőt a kerekekhez. A csapok is mindig cserélhetők.
Stabil differenciálcsapágy
Az átdolgozott differenciálmű-ágyat most már csavarokkal szilárdan rögzítik. Ez azt jelenti, hogy a fogaskerekek megbízhatóan és pontosan működnek, még kemény, lepattanásokkal teli motorozáskor is, stb.
Kormányzás és szervo-saver
Az új kormányrendszer, amely masszív, integrált szervómentővel és két rúddal ellátott fém szervókarral rendelkezik, még a nehéz versenyzésnek is ellenáll. A szervo-kímélő biztonságosan csillapítja a lökéseket, hogy megvédje a szervó fogaskerekeit.
Alumínium lengéscsillapító tornyok
A 6 mm vastag alumínium első és hátsó lengéscsillapító tornyok nem csak rendkívül tartósak és könnyűek, de az előfúrt lengéscsillapító rögzítőfuratoknak köszönhetően lehetővé teszik a rugózási jellemzők beállítását.
Olajjal töltött alumínium lengéscsillapítók
Óriási első és hátsó alumínium lengéscsillapítók robusztus dugattyúrudakkal, amelyek teljes mértékben 1:5 autóterhelésre vannak méretezve. A nagy mennyiségű olaj biztosítja a lengéscsillapítók valósághű viselkedését. A rugó előfeszítése könnyen beállítható a lengéscsillapító testén lévő anyával.
Servo ágy
A szervóágy lehetővé teszi, hogy egy vagy két Maxi szervót használjon, valamint egyszerűsíti a gáz/fék összeköttetést és megkönnyíti a beállításokat.
Stabilizátorok.
A tengelystabilizátorok hatékonyan megakadályozzák, hogy a modell kanyarodáskor megbillenjen, és javítják a kezelhetőséget.
Alváz merevítés
Az új, dupla hátsó alvázmerevítés és a torziós rúd növeli az alváz merevségét és tartósságát.
Motorágy
A tartós alvázlemez képezi a motorágyat is. A rögzítőfuratok lehetővé teszik a motor helyzetének és a fogak közötti távolságnak a pontos beállítását.
Üzemanyagtartály
Az új, nagyobb, 800 cm3-es üzemanyagtartály hosszabb üzemidőt biztosít. A tartály szabványos kupakkal van felszerelve.
Középső differenciálmű és fékberendezés
Az új középső differenciálmű tartó lehetővé teszi a tárcsafékek gyors és egyszerű beállítását. Az első és a hátsó fék hatékonysága egymástól függetlenül állítható.
Gázpedál és kormányszervó.
A modell két nagy teljesítményű szervóval van felszerelve, fém fogaskerekekkel. Az egyik szervó a kerekek forgatására szolgál, a másik a gázpedált, illetve a gázpedált és a féket vezérli.
Spektrum SLT3 adó
A Spektrum SLT3 3 csatornás, 2,4 GHz-es sávban működő kormánykerék adó kompatibilis az SLT protokollal. A Spektrum SLT3 adó könnyű súlya lehetővé teszi a fáradtságmentes tartást. A kormánykerék a biztos fogás érdekében habkarikával van bevonva. A kezelőszervek elrendezése praktikus és intuitív - minden kezelőszervet úgy helyeztek el, hogy szükség esetén gyorsan elérhetők legyenek. A hevederhez való rögzítéshez egy biztonságos hevederhurok található.
- Spektrum SLT 3 csatornás kormánykerék RC készlet a megbízható vezérléshez
- Bevált kialakítás a kényelmes, fáradtságmentes kezeléshez
- Lehetőségek a maximális kormány- és gázcsatorna-kihajlás korlátozására
- Kettős kormánycsatorna eltérítés és 50%, 75% és 100% motorteljesítmény-korlátozó
- A harmadik csatorna további eszközök, például hangmodulok számára használható
Spectrum SR315 DSMR Sport
Az új generációs SR315 DSMR Sport vevő mikro kivitelben mindössze 6 g súlyú. SmartSafe™ vagy "Gas" Failsafe választása, nyomógombos párosítás. A DSMR technológia biztosítja a teljes tartományt és a gyors vevőkészülék-választ.
- A doboz kialakítása lekerekített sarkokkal és kis tömeggel
- A párosító gomb kiküszöböli a párosító csatlakozó szükségességét
- SmartSafe™ Failsafe és "Gáz üzemmód" elérhető párosításkor
- Biztonságos DSMR modulációs protokoll és magas, 5,5 ms-os képkockasebesség
- Kompatibilis a SMART telemetriával, (DMSR kompatibilis adó SPEKTRUM műszerfal alkalmazással)
Losi DBXL Icon 2.0 4WD Buggy RTR jellemzők:
- Robusztus és tartós 4x4-es modell
- Zenoah® G320 32 köbcentiméteres kétütemű benzinmotor
- Feszített indító és centrifugális tengelykapcsoló
- Hajtás típusa: előre/fék (nincs hátramenet)
- 4 mm-es alumínium váz megerősítésekkel
- Első és hátsó tárcsafékek
- Zárt differenciálművek
- Integrált szervo-kímélő
- Alumínium, olajjal kenhető lengéscsillapítók, alumínium lengéscsillapító tornyok
- 800 köbcentiméteres tartály
- Beadlock gyűrűkkel ellátott kerekek a ragasztásmentes kerékcseréhez
- 3 csatornás RC készlet, SLT3 adó, SR315 vevőegység
- Kormány és gázpedál szervók 2x S906