Nincs termék
Az árak az Áfát tartalmazzák
Kövessen minket Facebookon
Címkék
SCA-1E Mitsubishi PAJERO XL-W 2.1 RTR (rozvor 313mm), Officiálně licencovaná karoserie
Befogadó :
* Kötelező mezők
vagy Mégsem
PE_CARI83768
Új termék
2 Tétel Tételek
Készleten
Figyelmeztetés: Utolsó darabok az áruházban!
Elérhetőség dátuma:
Carisma Scale Adventure 1/10-es 4WD SCA-1E 2.1 Spec 1989 Mitsubishi Pajero XL-W
Dakar Dominator
Legújabb modellünk egy japán klasszikus a nyolcvanas évek végéről, amely annyira ikonikus, amennyire csak lehet. Vonalai tökéletesen visszaadják a korszakot. A 4x4 technológiához való kíméletlen hozzáállása és masszív felépítése a terepjáró-rajongók kedvencévé tette, és megteremtette a terepet az utána következő modellek számára. A Mitsubishi Pajero harmadik helyen végzett az 1984-es párizsi Dakar-ralin, és több mint 11 000 km-t tett meg, megalapozva a Pajero örökségét a Dakar-ralin.
A Mitsubishi elsősorban a Modified Production Class (T2) kategóriában indult. A közhiedelemmel ellentétben a T2-es autók szinte teljesen megegyeznek a nagyközönségnek eladott autókkal. A T2 osztályú járműveknek szériamodelleknek kell lenniük, és a módosításaikra szigorúan szabályozott és a biztonságra összpontosító előkészítési folyamat vonatkozik. 1984 és 2007 között a Mitsubishi uralta a Dakart, számos első, második és harmadik helyezéssel a dobogón. Az évek során a Mitsubishi elnyerte a "legtöbb gyártói győzelem a Dakar-ralin" Guinness-címet. Most képzelje el magát a pályákon, a folyómederben, a sziklák megmászásában vagy a saját maga által készített Dakaron való részvételben. A Carisma Scale Adventure XL-W 2.1 specifikációjú Carisma Scale Adventure XL-W-vel az Ön oldalán bármi lehetséges.
Az 1980-as évek végének ikonikus megjelenése csak a történet fele. A 2.1-es specifikáció, amely minden új RTR és SCA-1E készlet alapfelszereltsége, a végfelhasználónak egy Gen 2 elrendezést kínál a CMS rögzítésekkel, amelyek előre irányuló súlyátvitelt biztosítanak. Megoldottuk a nyomatékcsavarodás problémáját is, amely minden kardánhajtású készletnél előfordul. Kifejlesztettünk egy új ATT-t (Anti Torque Twist Transmission), amely ellensúlyozza és csökkenti ezt a jelenséget azáltal, hogy az első és a hátsó középső hajtáslánc ellentétes irányban forog, és megdönti a hátsó differenciálművet. Ez egy ellenforgató erőt hoz létre a központi hajtásláncban, amely jelentősen csökkenti a nyomatékot és növeli a kerekeknél rendelkezésre álló tapadást. Adj hozzá egy teljesen licenszelt 1980-as évekbeli Mitsubishi karosszériát fröccsöntött részletekkel és LED-es lámpaburkolatokkal, 2,4 GHz-es kétcsatornás FHSS rádiót, 9 kg-os fém fogaskerék szervokormányt, 1400mAh NiMH akkumulátort és egy biztonságos USB töltőt. Gyorsan rá fogsz jönni, hogy ez egy komplett RTR készlet a szó minden értelmében!
- Méretarány: Carisma Carisma: 1/10
- Autómodell típusa: Elektromos Offroad 4WD Scale
- Scale Truck RTR
- Hossz: 490 mm
- Szélesség: 230 mm
- Magasság: mm
- Tengelytáv: 313 mm
- Súly: 1955 g (2255 g RTR akkumulátorral)
- Sebességváltó: 4WD kardán hajtás
- Golyós sebváltó: golyóscsapágy + bronz tok
- Motor típusa: 540 típusú 17T 17T kefés 5-pólusú motor
- Szabályozás típusa: Vízálló 7,4V, DC, beleértve a LiPo és a Crawler üzemmódot is
- Szervó: MG magas nyomatékú szervó
- Akkumulátor típusa: 7,2V, 1400 mAh NiMh akkumulátor
- Akkumulátor doboz méretei: (H x Sz): (mm x 26 mm)
- RC funkció: jobbra/balra/előre/fék/hátramenet
- Akkumulátor töltő USB tápegységgel
- A csomagban található egy valódi RTR ceruzaelemekkel, NiMH akkumulátorral és töltővel.
- Rádió típusa: 2,4 GHz