Ügyfélszolgálat: Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00.E-mail: rcvilag@rcvilag.hu 
A kiszállítás 36 000Ft-ot meghaladó rendelés esetén INGYENES

Reklamáció és az RC modellek szervizelése

1. Érdekelne a modellem szervizelése, hogyan kell eljárnom?

Minden általunk kínált modellt meg tudunk javítani. Az nem feltétel, hogy nálunk vásárolta-e meg, csak az, hogy be tudjuk-e hozzá szerezni a szükséges pótalkatrészeket.


Ha egy modellt szeretne hozzánk küldeni a szervízbe, először vegye fel az ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot az rcvilag@rcvilag.hu e-mail címen és küldje el, hogy milyen modellt szeretne javíttatni (gyártó, típus), valamint azt is, hogy milyen hibáról van szó. Ha olyan specifikusabb hibáról van szó, amelyet nehéz lenne leírni, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon, vagy küldjön róla videót (itt megerősítjük, hogy el tudjuk-e a javítást végezni).


Miután visszaigazoltuk, hogy a modell javításra kerülhet, csomagolja be a modellt, töltse ki a szervíz / reklamációs űrlapot, amelyet a csomagban a modellhez mellékelve elküld hozzánk (ez a lépés azért fontos, hogy a csomag átvétele után egyértelmű legyen, hogy kihez tartozik a modell és mi a hibája). 


A szervíz / reklamációs űrlapot kérje az ügyfélszolgálatunktól mailben, vagy telefonon.


Elektronikai meghibásodás esetén mindig csomagolja a modellhez az irányítót és egy akkumulátort is. A modellt mindig annak a boltnak a címére küldje, ahol a szervíz található. Ez a cím a következő:


RCSVET.sk

Vajnorská 7

831 04 Bratislava

Slovensko


Ha személyesen hozza el a modellt a szervizünkbe, itt közvetlenül meg tudjuk beszélni a modell javításának részleteit (magyar/szlovák/cseh/angol/német nyelven).


Továbbá lehetőség van a szervízben egyedi módosításokra, különböző modellek tuningolására, akkupackok, vagy vezetékek/csatlakozók gyártására - egyedi forrasztásra, lítium akkumulátorok cseréjére különböző készülékekben (az ilyen specifikus javításokhoz előzetesen vegye fel a kapcsolatot a szervízzel e-mailben, vagy telefonon).


Az alacsony árkategóriájú RC játékok többsége, melyek az átlagos kereskedelmi hálózatokból származnak, nem javíthatóak (mivel a játékgyártók nem kínálnak pótalkatrészeket, vagy egyéb szerviztámogatást). Az ilyen jellegű javítások csak akkor érik meg, ha a játéknak pl. nosztalgikus értéke van (viszont ezen esetekben a javítások gyakran meghaladják egy új játék árát).


Az Ön modelljéről egy tapasztalt szakember gondoskodik majd, aki szinte az egész életében modellekkel dolgozott, ráadásul professzionális szinten.


A javítás befejezte után SMS-ben/e-mailben értesítjük Önt - az üzletben történő átvételkor, esetleg telefonon, mielőtt a modellt elküldenénk a futárral (megállapodástól függően).


2. Hogyan kell eljárnom a reklamációval kapcsolatban?

Ha reklamációt szeretne küldeni, a lenti lépéseket követve járjon el: 

1. Töltse ki az általunk küldött reklamációs űrlapot, megadva benne a bankszámlája számát, amelyre max. 30 napon belül visszautaljuk az adott termék árát (adott esettől függően).


2. Küldje vissza a terméket, mellékelve a csomagban a kitöltött reklamációs űrlapot, valamint a számla másolatát. 


A modell elektronikus meghibásodása esetén kérjük mellékelje a vezérlőt és az akkumulátort is (az akkumulátor élettartamával kapcsolatos probléma esetén a töltőt is). A reklamáció befejezte után SMS-ben/e-mailben felvesszük Önnel a kapcsolatot (ha az eset úgy kívánja) és visszaküldjük Önnek.


Ha ingyenesen szeretné visszaküldeni a csomagot, 
vigye az Önhöz legközelebbi Packeta átvevőhelyres adja át a következő kód megadásával: 95425115.


Ezután kézhez kap egy igazolást a csomag átadásáról. NE FIZESSEN SEMMIT!

A kapott igazoláson szereplő, Z-vel kezdődő sorszám segítségével követni tudja a csomag helyzetét a Packeta csomagkövetés funkciójával. 


A Ha pedig nem felel meg Önnek egyik átvevőhely sem, a csomagot elküldheti saját költségre postán is, méghozzá a következő címre:

RCSVET.sk

Vajnorská 7

831 04 Bratislava

Slovensko


Ha a reklamálni kívánt terméket személyesen szeretné elhozni a fent említett címre, kérem hozza magával a számla másolatát és a kitöltött reklamációs űrlapot is


3. Mennyi ideig tart a reklamáció folyamata?

Alapesetben a szervíznek 30 nap áll a rendelkezésére (az extern szervízbe érkezéstől számítva, ahova mi továbbítjuk), de a gyakorlatban lehetőség szerint igyekszünk a reklamációkat gyorsabban elintézni az ügyfeleink számára.


4. Milyen esetben kell fizetni a reklamációért?

Ha a reklamációdat elutasították, annak több oka is lehet:


- a használati utasításban foglalt utasítások be nem tartása


- a termékbe való szakszerűtlen beavatkozás

- a termék szakszerűtlen manipulálása

- a termék mechanikai sérülése (törött és sérült mechanikus részek)

- az általános amortizáció reklamációja - olyan alkatrészt, amely az általános használat során elhasználódik


- a termék gondatlan kezelése 


Minden egyes elutasított reklamáció esetén a javítás befejezéséhez szervizköltséget is felszámítunk, melyhez szükségünk van a beleegyezésére. Ez esetben e-mailben, vagy telefonon vesszük fel Önnel a kapcsolatot.


5. Melyek a leggyakoribb hibák a modellek használatakor? (gyakran elutasított reklamációk)

A legtöbben természetesen izgatottak egy új játék miatt, így a használati útmutató áttanulmányozása gyakran feledésbe merül. Sajnos csak akkor olvassuk el, amikor valami elromlik :)

A leggyakoribb hibák a modellek használatakor:

1. A tölthető akkumulátor tönkretétele teljes kisütéssel - lemerítéssel

- Az akkumulátort minden egyes használat után le kell választani a modelltől! Ha ezt nem teszi meg, a modell fokozatosan 0V-ig meríti az akkumulátort. (nem elég csak kikapcsolni!)

- Töltés után mindig válassza le az akkumulátort a töltőről (ne hagyja felügyelet nélkül), valamint az az áram nélküli töltő, amelyre akkumulátor van csatlakoztatva, az akkumulátor "kisütőjévé" válik.

2. Az autó elektromotorjának tönkretétele (egyenáramú motorokra vonatkozik - brushed) kétkábeles egyenáramú motor +-

- Az új elektromotor túlterhelése az első menet alkalmával. A megfelelő eljárás a motor bejáratására: 1 teljes akkumulátor elhasználása egyenletes menet során, méghozzá csak sima felületen.

- A menet után hagyja az elektromotort megfelelően kihűlni, különben fennállhat a túlterhelés veszélye - ez a motor belső tekercselésének elégéséhez vezet (ha magas kapacitású akkumulátort vásárol, célszerű a hőmérsékletet ellenőrizni és szünet beiktatásával használni).

- túlzott motorszennyezés és a nagyon piszkos környezetben való használat, karbantartás nélkül (ez nagymértékben csökkenti a motor élettartamát).

Ha megfelelően gondoskodik a motorról, akkor hónapokig, vagy akár egy évig is kibírja, míg a carbonok nem használódnak el (a motor azon része, amely a használat következtében elhasználódásra hajlamos).

3. A modell vízállóságának helytelen értelmezése (RC autómodellek)

- A vízállóság nem vízszigeteltséget jelent. Ez egy olyan kialakítás, amely megvédi a modell elektronikáját egy kis pocsolyán való áthaladáskor, de nem olyan jellegű, amely lehetővé tenné a modell vízbe való gázolását és vízbe való merülését (ha a modellt ilyen módon hajtja, akkor számolnia kell az elektronika esetleges károsodásával, amelyet egyetlen gyártó sem garantál).

- Ha a modellt nedves környezetben használja, számolni kell a modell fokozott gondoskodásával - tisztítás - kenés - szétszerelés - (ellenkező esetben nagymértékben befolyásolja magának a modell alkatrészeinek élettartamát - rozsdásodás, nehezen futó mechanika, ami az elektronika tönkremeneteléhez vezet).

- Ügyeljen arra, hogy a modell ne legyen használva sós vízben (nem csak a tenger mellett találkozunk vele, hanem télen a sózott utakon is!)
4. A modell durva kezelése megnövekedett karbantartási költségekhez vezet

- Tudjuk, hogy mindannyian másképp használják a modelleket és a durva hajtás, az ugrások és az ütközések a modell olyan sérüléséhez vezetnek, amely nem reklamálható. Éppen ezért ezen vásárlóink számára olyan modelleket árusítunk, amelyekhez teljes körű műszaki támogatás és pótalkatrészek széles kínálata áll a rendelkezésre. Így a durva bánásmód ellenére mindig újra és újra megjavíthatja a modellt, még akkor is, ha úgy bánik vele, mint egy bajkeverő! :)))