Ügyfélszolgálat: Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00.E-mail: rcvilag@rcvilag.hu 
A kiszállítás 36 000Ft-ot meghaladó rendelés esetén INGYENES

Kategóriák

Informace

Kövessen minket Facebookon

visa

KAVAN Bristell B23 1600mm ARF - kék

KAVAN Bristell B23 1600mm ARF - modrá Nagyítás

PE_KAV02.8078

Új termék

5 Tételek

Készleten

161 045,00 Ft‎ adóval

Gyakorlatilag kész, 1600mm fesztávolságú cseh kiképző- és turista félmakett repülőgép méretarányos modellje, amely szinte elpusztíthatatlan, szénnel megerősített extrudált poliolefin habból (EPO) készült. C3548-800 kefe nélküli motorral, 10x6" háromlapátos légcsavarral, R-50SB vezérlővel és 7 mikroszervóval van felszerelve. Vezérelt szárnyak, fékszárnyak, kormánylapát, magassági kormány, kormányozható orrláb és motorfordulatszám; működő LED lámpák. 4S LiPo 2600-3300 mAh (min 30C).

2009-ben a neves repülőgép-tervező Milan Bříštěla és fia, Martin megalapította a BRM AERO s.r.o. vállalatot. Legelső gépük, a Bristell Classic, egy kétüléses, alacsonyan repülő, háromkerekű orrfutóművel ellátott, ultrakönnyű kategóriájú kétfedelű repülőgép, hatalmas sikert aratott (több mint 600 darab repül belőle szerte a világon), és lehetővé tette számukra, hogy folytassák más típusok fejlesztését és gyártását. A legújabb fejlesztés a Bristell B23, egy teljesen fémből készült, kompozit fő futóművel rendelkező, kétüléses oktató kétfedelű repülőgép, amely az EASA CS-23/U.S. 14 CFR (FAR) Part 23 követelményei szerint rendelkezik tanúsítvánnyal. A modern "üveg" pilótafülkével és a legújabb avionikai berendezésekkel felszerelt "felnőtt" B23 ideális repülőgép a repülősiskolák és az alapfokú pilótaképzés, valamint a repülőturizmus és a szórakoztató repülés számára. És most élvezheted ennek a csodálatos, 1600 mm szárnyfesztávolságú gépnek a félmakett változatát, amelyet egy erős, kefe nélküli motor hajt!

A törzs rendkívül tartós EPO (extrudált poliolefin) habból készült, alapos belső szénszálas megerősítésekkel. Az orrba egy C3548-800 AC elektromos motor van felszerelve egy 10x6" háromlapátos légcsavarral és egy KAVAN R-50SB vezérlővel, amely egy nagy teljesítményű BEC teljesítménystabilizátorral rendelkezik, amely a fedélzeten lévő 7 szervó működtetéséhez szükséges. A pilótafülke fedele levehető, elöl egy csapszeggel, hátul pedig két mechanikus retesszel rögzítve. A fülke rekesze bőséges helyet biztosít a meghajtó akkumulátor és a vevőegység számára.

A modell EPO habszivacsból készült szárnya kétrészes, karbon gerendákkal és karbon csőcsatlakozóval. Csavarokkal van rögzítve a helyén. A szárnyakat és a fékszárnyakat két szervó vezérli egymástól függetlenül, rövid egyenes huzalrudakkal, és vannak funkcionális helyzetjelző és leszálló LED lámpák.

A farokfelületek szintén EPO habból készültek. A kormány- és magassági kormányszervók a kielben és a vízszintes stabilizátorban találhatók; a kormányokat rövid, egyenes drótrudakkal vezérlik.

Az alváz merev háromkerekű alváz, drótból kormányozható orrlábbal és duralumínium alvázzal; minden kerék karcsú aerodinamikus borítással van ellátva.

A modellt egy C3548-800 osztályú kefe nélküli motor hajtja, 50 A KAVAN R-50SB szabályzóval.

Az energiaellátáshoz egy 2600-3300 mAh kapacitású LiPo quad-cellára lesz szükséged, legalább 30C terhelhetőséggel. Válassza ki az adott típust úgy, hogy a lehető legjobban, plusz súlyozás nélkül érje el a megfelelő súlypont pozíciót. A modell vészhelyzetben történő vezérléséhez egy hatcsatornás számítógépes RC-készlettel minden különlegesség nélkül is boldogulhatunk - az alapváltozatban a kormánylapok, fékszárnyak, kormánylapát és orrlábszervó a pilótafülkében elhelyezett kábelezési lapon keresztül egyszerre csak egy-egy csatornára csatlakozik. A kártya a LED-lámpák áramellátását is biztosítja. Ideális esetben természetesen legalább egy hétcsatornás RC számítógépes készletet kell használni, amely lehetővé teszi a két szervóval történő független vezérlést a szárnyak és a fékszárnyak között, ahogyan azt ma a megfizethető Radiolink AT9S vagy AT10II vagy a Futaba T6K vagy T10J lehetővé teszi. Természetesen a kézikönyv tartalmaz egy alapos táblázatot a bevált kormánylapát-eltérítési alapbeállításokkal, így könnyen repülésre kész állapotba hozhatja a B23-at, még akkor is, ha ez lehet az első modellje "teljes szárnymechanikával".

Az ARF készlet tartalma: kész törzs, szárny és farokfelület hab EPO habból, beépített motorral, légcsavarral, vezérlővel, 7 szervóval és LED lámpákkal, használati utasítás.

Figyelmeztetés:

A pilóta nélküli rendszerekről és a pilóta nélküli rendszerek harmadik országbeli üzemeltetőiről szóló, 2019. március 12-i (EU) 2019/945 felhatalmazáson alapuló bizottsági rendelet és a Bizottság (EU) 2019/947 végrehajtási rendelete (2019. március 24.) szerint. A 250 grammnál nagyobb tömegű, illetve a személyes adatok rögzítésére alkalmas kamerát vagy más érzékelőt hordozó pilóta nélküli repülő járművek (hagyományos repülőgép-modellek, multikopterek, drónok) üzemeltetői és pilótái kötelesek regisztrálni (a Cseh Köztársaságban a Polgári Légiközlekedési Hatóságnál).

Szárnyfesztávolság [mm] 1600
Hossz [mm] 1151
Tömeg [g] 2100
Szárnyfelület [dm2] 36.8
Vezérelt funkciók S,V,K(2),M,F(2),Bow leg
Építési igényesség S0,S1
Pilóta nehézségi szint P2

Hajtómű és RC felszerelés:
Motor *C3548-800
Vezérlő *KAVAN R-50SB
Légcsavar *10x6" három lapátos
Akkumulátor KAVAN 14.8V 2600 mAh 40/80C vagy KAVAN 14.8V 3300 mAh 40/80C
Szervók *7x micro
RC készlet min. 7 csatornás számítógépes

*) ARF készlet része

Vásárlók, akik megvették ezt a terméket, szintén vásároltak:

22 más termék ugyanabban a kategóriában: