Nincs termék
Az árak az Áfát tartalmazzák
Kövessen minket Facebookon
Címkék
B-17F Memphis Belle 1875mm ARF - ezüst
Legendás négymotoros bombázó gyorsépítésű, tartós 1875 mm-es EPO habszivacsból készült készlete ARF kivitelben, váltakozó motorokkal, háromlapátos makett légcsavarokkal, vezérlőkkel, szervókkal és elektromos behúzható futóművel.
Befogadó :
* Kötelező mezők
vagy Mégsem
PE_4ST302S
Új termék
Legendás négymotoros bombázó gyorsépítésű, tartós 1875 mm-es EPO habszivacsból készült készlete ARF kivitelben, váltakozó motorokkal, háromlapátos makett légcsavarokkal, vezérlőkkel, szervókkal és elektromos behúzható futóművel.
5 Tétel Tételek
Készleten
Figyelmeztetés: Utolsó darabok az áruházban!
Elérhetőség dátuma:
A négymotoros Boeing B-17 Flying Fortress gyors magaslégköri bombázó nagy ígéret volt a háború kezdetén; az amerikai légierő vezetése azt feltételezte, hogy képes lesz nappal, vadászkíséret nélkül ellenséges terület felett működni és nagy magasságból pontosan ledobni a halálos bombatömeget a Norden látószög, egy elektromechanikus fedélzeti számítógép segítségével. A kezdeti harci bevetések, először a RAF-nál, majd a japánok ellen a Fülöp-szigeteken, és 1943-ban a Harmadik Birodalom elleni nappali támadások megmutatták, hogy a valóság más volt. A brit és dél-olaszországi repülőterekről indított győztes bombatámadásokhoz a repülőgépet teljesen át kellett építeni, számos toronnyal és géppuskatoronnyal felszerelve; a stabilitási problémákat egy nagyméretű, függőleges farokszárnyú, söpört gerinccel ellátott faroklemezzel orvosolták.
A B-l7F változat már majdnem tökéletes volt, de még mindig hiányzott a vadászkíséret a mélyen Németországba irányuló rajtaütésekhez, amint azt William Wyler rendező Memphis Belle című legendás dokumentumfilmje is bizonyítja (ő és operatőrei személyesen vettek részt a bombázók fedélzetén a harci bevetéseken). A film a B-17F Memphis Belle legénységének sorsát követte nyomon, amely elsőként teljesítette a 25 bombázó bevetésből álló teljes hadműveleti körutat. A Memphis Belle hírneve (amelyet az 1990-es játékfilm is alátámaszt) ma is él; a repülőgépet az Ohio állambeli Daytonban, az Amerikai Légierő Nemzeti Múzeumában őrzik.
Csak később kaptak védelmet a "Repülő Erődök" egyesületek a vadász Mustangok számára az útvonal teljes hosszában. Csak ezután a B-17G-k a Liberatorokkal együtt a német olajfinomítókat és szintetikus benzinüzemeket semmisítették meg, és a vasútállomások és vasúti depók megsemmisítésével megzavarták a közlekedést.
Félkész amerikai négymotoros EPO habbombázó, kefe nélküli motorokkal hajtott, behúzható futóművel és helyzetjelző lámpákkal ellátott, négymotoros EPO habbombázó. A modellt olyan tapasztalt pilóták számára tervezték, akik már megbízható repülési készséggel rendelkeznek a hagyományos műrepülő modellekkel.
A törzs EPO habból készült, amelyet negatív öntőformába öntöttek. A hajtómű akkumulátorok és a vevőegység helye a törzs levehető felső része alatt található, a pilótafülkével együtt.
A kétrészes, félirányú profilú, karbon csőcsatlakozóval összekötött szárny szintén habosított EPO-ból készült. A szárnyba szerelt két pár szervó rövid egyenes húzással működteti a szárnyszárnyakat és a réselt fékszárnyakat. A LED-es helyzetjelző lámpák a szárny elülső élén lévő műanyag borítások alatt vannak elhelyezve. A CD4018 váltakozóáramú motorokkal és 20 A vezérlőkkel felszerelt motorháztetők levehető műanyag motorburkolattal rendelkeznek. A teljes szárnyat a törzshöz csavarozzák.
A farokfelületek EPO habból készültek. A kormányok vezérlésére a törzsbe szerelt szervók szolgálnak, amelyek szögkarokkal ellátott drótrudakkal kapcsolódnak a kormányokhoz.
A futóművek elektromos behúzható fő lábakkal és egy kormányozható (nem behúzható) sarkantyúval rendelkeznek.
A modell vezérléséhez legalább egy hétcsatornás RC-készletre lesz szükséged - ha a modellt úgy hagyod, ahogy van, mind a szárny-, mind a fékszárnyszervókkal és minden vezérlő egyetlen vevőcsatornára csatlakozik. Ha a szervók független vezérlését szeretné fenntartani ezekhez a funkciókhoz, akkor legalább egy kilenccsatornás RC-készletre lesz szüksége.
Tápakkumulátornak két 11,1 V-os LiPo hármas cellára lesz szüksége 2200-3300 mAh, legalább 25 C terhelhetőséggel.
Az ARF-készlet a következőket tartalmazza: hab EPO modell 4 AC motorral, 20A sebességszabályozóval és háromlapátos légcsavarokkal, szervókkal, elektromos behúzható futóművel és működő lámpákkal, használati utasítás.
Figyelmeztetés:
A pilóta nélküli rendszerekről és a pilóta nélküli rendszerek harmadik országbeli üzemeltetőiről szóló, 2019. március 12-i (EU) 2019/945 felhatalmazáson alapuló bizottsági rendelet és a Bizottság (EU) 2019/947 végrehajtási rendelete (2019. március 24.) szerint. A 250 grammnál nagyobb tömegű, illetve a személyes adatok rögzítésére alkalmas kamerát vagy más érzékelőt hordozó pilóta nélküli repülő járművek (hagyományos repülőgép-modellek, multikopterek, drónok) üzemeltetőinek és pilótáinak regisztrációra van szükségük (a Cseh Köztársaságban a Polgári Légiközlekedési Hatóságnál).