Ügyfélszolgálat: Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00.E-mail: rcvilag@rcvilag.hu 
A kiszállítás 36 000Ft-ot meghaladó rendelés esetén INGYENES

Kategóriák

Informace

Kövessen minket Facebookon

visa

Spirit of St. Louis (876mm)

Spirit of St. Louis (876mm) Nagyítás

PE_4SH0807

Új termék

A rekordot döntő Ch. Lindbergh gumimotoros, vagy 1-1,5 köbcentiméteres motorral szíjazott. Kivágott alkatrészek, légcsavar, gumiheveder és bevonóanyag. Szárnyfesztávolság 876 mm. Alkalmas RC elektromosra való átalakításra.

További részletek

5 Tételek

Készleten

32 045,00 Ft‎ adóval

A Ryan által tervezett és 60 nap alatt megépített legendás repülőgép, amellyel Charles Lindbergh amerikai pilóta az Atlanti-óceán első megállás nélküli szóló átrepülését tette meg. A teljesség kedvéért tegyük hozzá, hogy az Atlanti-óceán első szakaszos átrepülését az amerikai haditengerészet Curtiss NC repülő csónakjainak egy csoportja végezte el (az NC-4 gép eljutott Európába), az első megállás nélküli átrepülést pedig 14-én és 15-én. 1919. június 15-én a brit Alcock és Brown kétmotoros Vickers Vimy bombázójával, 1919 júliusában pedig az R-34-es brit léghajó tette meg az első kétirányú átkelést - néha, különösen az "amerikai elvtársak" szavaiból úgy hangzik, mintha a huszonöt éves "Slim" Lindbergh postapilóta kelt volna át elsőként az Atlanti-óceánon. Bár nem ő volt az első, ez egy igazán fantasztikus teljesítmény volt. 33 és fél óra alatt tette meg a New York-i Long Island-i Roosevelt repülőtér és a Párizs külvárosában lévő Le Bourget repülőtér közötti 3610 mérföldes távolságot, ahol 1927. május 20-án, a kora reggeli órákban landolt.

A gumiszalagos meghajtásra tervezett, rekordot döntő, hosszútávú hegyi repülőgép szabadon repülő makettkészlete; az utasítások és a terv lehetővé teszik a modell megépítését szabadon repülő, 0,8 köbcentis belsőégésű motorral hajtott modellként, 0,8-1 köbcentis belsőégésű motorral hajtott, kikötözött modellként vagy statikus modellként is, kidolgozott, múzeumi minőségű makett részletekkel, 1:16 méretarányban.

A modell klasszikus, teljesen balsából készült, előre kivágott fa alkatrészekkel, vákuumformázott műanyagból készült mock-up tartozékokkal, fröccsöntéssel készült műanyag alkatrészekkel, valamint a hagyományos rétegelt lemezt helyettesítő könnyű és erős anyagból, a "műanyag rétegelt lemezből" készült előre kivágott alkatrészekkel. A törzs természetesen igazi miniszabályos technológiával készült, válaszfalakkal és több merevítővel, hogy hűen reprodukálja a lekerekített formákat. Két lépésben épül - függőlegesen "vágva", először közvetlenül a munkalapra építi a hajótest egyik felét, majd a másik felét "ragasztja" rá. Ez biztosítja, hogy még a bonyolult formájú hajótestek is egyenesen és szimmetrikusan épüljenek meg, anélkül, hogy speciális szerkentyűkre lenne szükség. Mivel ez egy kis modell haladóbb építők számára, már rendelkeznie kell korábbi tapasztalattal a klasszikus gumimotoros modellépítésben és repülésben.

A Spirit of St. Louis alkalmas elektromos meghajtású RC modellé történő átalakításra is - bár az építési terv nem kínálja ezt a lehetőséget, egy tapasztaltabb modellező számára nem jelenthet nagy problémát.

A készlet tartalma: balsa előre vágott alkatrészek, balsa gerendák, műanyag rétegelt lemezből készült előre vágott alkatrészek, vákuum-formázott makett alkatrészek (a modell orra, motor...), műanyag légcsavar tengellyel és fejjel, gumiköteg (5x1mm gumi), acél zsinór a futóműhöz és egyéb apró alkatrészekhez, műanyag kerekek, bevonópapír, fogantyú és lengőkar a befogó modellhez, ív nedves matricák, építési terv.

Építési tipp: NE használjon előre kivágott alkatrészeket! Fordítsa meg a deszkát, helyezze a munkafelületre, és finom csiszolópapírral (#220 vagy finomabb) enyhén csiszolja le. A részek ezután könnyebben szétválaszthatók; ha a fa rostjai még mindig a deszkához vannak "kötve", óvatosan válassza le a részeket egy éles modellező késsel (pl. egy 1. számú Excel kés 11-es pengével alkalmas).

A gumicsomag kezelése: Óvatosan mossa le az új gumit szappanos vízben, és hagyja megszáradni. Ezután kenje be ricinusolajjal (gyógyszertárakban kapható) vagy a horgászzsinórok kenésére szolgáló szilikonos vazelinnel (kapható horgászfelszerelés-boltokban). A repülés után vegye le a köteget a modellről, és tárolja lezárt műanyag zacskóban. A megolajozott gumicsomag simábban és kisebb súrlódással tekeredik le - nagyobb teljesítményt nyújt és hosszabb ideig tart. Jó ötlet az új köteget is először betörni - az első 2-3 repülésnél csak 80-100 fordulatot tekerjen, csak ezután lehet biztonságosan többet tekerni.

Fesztávolság [mm]: 876
Hossz [mm]: 540
Vezérelt funkciók: Nincs
Építési nehézség: S3
Pilóta nehézsége: P0