Ügyfélszolgálat: Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00.E-mail: rcvilag@rcvilag.hu 
A kiszállítás 36 000Ft-ot meghaladó rendelés esetén INGYENES

Kategóriák

Informace

Kövessen minket Facebookon

visa

Bravus 2400 ARF

Bravus 2400 ARF Nagyítás

PE_VLPEL9001

Új termék

Gyakorlatilag kész, nagy teljesítményű motoros vitorlázórepülőgép modellje, amely 2400 mm fesztávolságú, és extrudált poliolefin habból (EPO) készült. RAY C3836-850 AC motorral, RAY G2 R-50SB vezérlővel és 6 szervóval felszerelt. Vezérelt szárnyak, kormánylapát, magassági kormány, fékszárnyak és a motor fordulatszáma jellemzi.

További részletek

1 Tétel

Készleten

Figyelmeztetés: Utolsó darabok az áruházban!

76 135,00 Ft‎ adóval

A modell új, nem használt. A kormánylapát mozgatható része letört a szállítás során. Rugalmas ragasztóval van visszaragasztva. A modellt egyéb sérülések szempontjából ellenőrizték és újracsomagolták.

TOVÁBBI INFORMÁCIÓK AZ EREDETI TERMÉKRŐL:

Kedvenc GAMA 2100 és ALPHA 1500 modellünk felnőtt testvért kapott! Az új BRAVUS alapos EPO habszerkezetű, zseniálisan megerősített, karboncső és szalag erősítésekkel; a modern vitorlázórepülőgépek karcsú formái és a csodálatos 2400 mm-es szárnyfesztávolság "teljes gépesítéssel" - vezérelhető fékszárnyakkal és szárnyvégekkel. Ez teszi a BRAVUS 2400-at kiváló követő modellé, amely alkalmas a szabadidős repülésre termikben és enyhébb lejtőviszonyok között - és gyakorlatilag készen áll! Egyszerűen rögzítse a szárnyfeleket, csavarozza fel a vízszintes farokszárnyat két csavarral, csatlakoztassa a vevőt és az akkumulátort - és máris repülhet!

Természetesen a Gamma bevált jellemzői megmaradtak: nagy hordozófelülettel rendelkező szárny, vezérelhető szárnyszárnyak, fékszárnyak, kormánylapátok és magassági kormány, valamint egy nagy teljesítményű kefe nélküli motor. A robusztus - mégis nagyon könnyű -, EPO-habból készült, szénszálas megerősítésekkel ellátott konstrukció kiváló ütközésállóságot garantál, vagy legalábbis nagyon könnyű javíthatóságot, ha mégis bekövetkezne a sérülés. Elvileg még a leghétköznapibb hatcsatornás RC-készlet is elegendő az irányításhoz - persze a modell képességeinek teljes kihasználásához érdemes legalább egy hétcsatornás számítógépes adót használni, amely a szárnyban 4 szervóval rendelkező vitorlázórepülőgéphez való keverékekkel rendelkezik. Az energiát egy közönséges Li-Po háromcellás, 2600-3000 mAh kapacitású akkumulátor biztosítja - ismét semmi bonyolult, manapság már mindenkinek van ilyenje.

A BRAVUS 2400 egy nagy teljesítményű motoros siklóernyő, amely rendkívül tartós extrudált poliolefin EPO-ból készült, és egy kefe nélküli motor hajtja. A törzs a szerelt motorral (forgóburkolattal, C2836-850 rpm per V), RAY G2 R-50SB vezérlővel, nagy teljesítményű kapcsoló BEC stabilizátorral a 6 szervó biztonságos áramellátásához, valamint a kielbe szerelt kormány- és magassági szervókkal hab EPO-ból van öntve; a törzs szilárd "gerince" széncső. A pilótafülke fedele mágneses záródással levehető. A sebességszabályozó könnyen programozható adóval vagy RAY G2 programozókártyával, és LiPo, LiFe és NiMH akkumulátorokkal is működtethető. A 9x7"-es légcsavar csuklós, közepén hűtőlevegő-bemeneti nyílással ellátott turbókúppal. A motor, a vezérlő és az akkumulátor hűtését további hűtőlevegő-bemeneti nyílások segítik az orr oldalán, a szükséges fűtött levegő kivezetései a törzs oldalán, a szárny alatti területen találhatók.

A kétrészes szárnyat a jól bevált "vitorla" profillal szintén EPO-ból öntötték, a szénszalaggal megerősített szárnyszárnyakat és fékszárnyakat 2 pár szervó működteti, amelyeket rövid egyenes drótrudakkal szereltek a szárnyba. A szárnyfeleket két karboncsőcsatlakozó köti össze; a szárnyfelek repülés közbeni kilazulását a szárny alján lévő reteszelőcsavarok akadályozzák meg.

A hagyományos elrendezésben a farokfelületeket EPO-ból öntik, és drótkábelekkel működtetik. A felvonó ismét szénszalaggal van megerősítve.

A modell alapkivitelben történő repülésének előkészítése csak a farokfelületek rögzítését (közepes másodperces ragasztóval történő ragasztással), a szárnyfelek felszerelését és a hajtómű akkumulátor csatlakoztatását jelenti. A szárnyak, a kormánylapát, a magassági kormány és a motor fordulatszámának vezérlése.

A modell vezérléséhez legalább négycsatornás RC-készletre lesz szükség (ha elégedettek vagyunk csak a szárny-, a kormány- és a magassági vezérléssel), de a modell képességeinek teljes kihasználásához ajánlatos legalább hatcsatornás számítógépes RC-készletet használni (ebben az esetben a fékszárny-szervók egy Y-kábelen keresztül csatlakoznak az egyik vevőcsatornához), vagy még jobb, ha legalább hétcsatornásat, amely lehetővé teszi az összes szervó külön-külön történő csatlakoztatását és beállítását.

A Bravus 2400 tápellátásához egy háromcellás, 11,1 V-os LiPo akkumulátorra lesz szükséged, legalább 2600 mAh kapacitással. A modell könnyedén "hordoz" három cellát körülbelül 3300 mAh-ig.

A BRAVUS 2400-at középhaladó pilótáknak tervezték - bárkinek, aki csak egy kellemes szabadidős repülést szeretne egy nagy teljesítményű termikus vitorlázórepülővel. A kézikönyv tartalmaz egy alapos táblázatot az összes kormánylapát ajánlott kitéréseivel, így Ön alaposan megismerkedhet a korszerű csűrő- és féklapbeállításokkal, és megtanulhatja, hogy milyen jó repülési módok biztosítanak nagyobb felhajtóerőt a termikben való körözéshez, vagy éppen ellenkezőleg, nagyobb behatolást a következő feláramlás gyors megtalálásához. A motor teljesítménye elegendő a tartós emelkedéshez kb. 30-40°-on, így a termikvadászathoz szükséges magasságba való feljutás nem tart sokáig! A BRAVUS 2400 még a gyenge termikekre is érzékeny, és még enyhébb lejtőviszonyok között sem veszik el. És a vezérelt fékszárnyakkal, repülési módokkal és pillangófékkel ez egy teljesen más történet!

Az ARF készlet a következőket tartalmazza: EPO-ból öntött törzs, beépített inline motorral, 9x7" összecsukható légcsavarral, 50A sebességszabályozóval és 2 szervóval, EPO-ból öntött szárny 4 beépített szervóval, EPO farokfelületek, 2 karbon csőszárnycsatlakozó, valamint építési és repülési útmutató.

Figyelmeztetés

A pilóta nélküli rendszerekről és a pilóta nélküli rendszerek harmadik országbeli üzemeltetőiről szóló, 2019. március 12-i (EU) 2019/945 felhatalmazáson alapuló bizottsági rendelet és a Bizottság (EU) 2019/947 végrehajtási rendelete (2019. március 24.) szerint. A 250 grammnál nagyobb tömegű, illetve a személyes adatok rögzítésére alkalmas kamerát vagy más érzékelőt tartalmazó, pilóta nélküli repülő járművek (hagyományos repülőmodellek, multikopterek, drónok) üzemeltetői és pilótái kötelesek regisztrálni (a Cseh Köztársaságban a Polgári Légiközlekedési Hatóságnál).

Szárnyfesztávolság [mm] 2385
Hossz [mm] 1105 
Tömeg [g] 1300 - 1360 
Szárnyfelület [dm2] 31.1 
Ellenőrzött funkciók S,V,K(2),M,F(2) 
Építési igényesség S0,S1 
Pilóta nehézségi szint P2

Hajtómű és RC felszerelés: 
Motor * RAY C2836-850 
Szabályzó * RAY G2 R-50SB 
Légcsavar *összecsukható 9x7" lapátokkal 
Akkumulátor RAY G4 11,1 V 2700 mAh
Szervók *6x 
RC készlet min. 7 csatornás - számítógépes

*) ARF készlet része

12 más termék ugyanabban a kategóriában: