Nincs termék
Az árak az Áfát tartalmazzák
Kövessen minket Facebookon
Címkék
Bravus 2400 ARF
Gyakorlatilag kész, nagy teljesítményű motoros vitorlázórepülőgép modellje, amely 2400 mm fesztávolságú, és extrudált poliolefin habból (EPO) készült. RAY C3836-850 AC motorral, RAY G2 R-50SB vezérlővel és 6 szervóval felszerelt. Vezérelt szárnyak, kormánylapát, magassági kormány, fékszárnyak és a motor fordulatszáma jellemzi.
Befogadó :
* Kötelező mezők
vagy Mégsem
PE_VLPEL9001
Új termék
Gyakorlatilag kész, nagy teljesítményű motoros vitorlázórepülőgép modellje, amely 2400 mm fesztávolságú, és extrudált poliolefin habból (EPO) készült. RAY C3836-850 AC motorral, RAY G2 R-50SB vezérlővel és 6 szervóval felszerelt. Vezérelt szárnyak, kormánylapát, magassági kormány, fékszárnyak és a motor fordulatszáma jellemzi.
1 Tétel Tételek
Készleten
Figyelmeztetés: Utolsó darabok az áruházban!
Elérhetőség dátuma:
A modell új, nem használt. A kormánylapát mozgatható része letört a szállítás során. Rugalmas ragasztóval van visszaragasztva. A modellt egyéb sérülések szempontjából ellenőrizték és újracsomagolták.
TOVÁBBI INFORMÁCIÓK AZ EREDETI TERMÉKRŐL:
Kedvenc GAMA 2100 és ALPHA 1500 modellünk felnőtt testvért kapott! Az új BRAVUS alapos EPO habszerkezetű, zseniálisan megerősített, karboncső és szalag erősítésekkel; a modern vitorlázórepülőgépek karcsú formái és a csodálatos 2400 mm-es szárnyfesztávolság "teljes gépesítéssel" - vezérelhető fékszárnyakkal és szárnyvégekkel. Ez teszi a BRAVUS 2400-at kiváló követő modellé, amely alkalmas a szabadidős repülésre termikben és enyhébb lejtőviszonyok között - és gyakorlatilag készen áll! Egyszerűen rögzítse a szárnyfeleket, csavarozza fel a vízszintes farokszárnyat két csavarral, csatlakoztassa a vevőt és az akkumulátort - és máris repülhet!
Természetesen a Gamma bevált jellemzői megmaradtak: nagy hordozófelülettel rendelkező szárny, vezérelhető szárnyszárnyak, fékszárnyak, kormánylapátok és magassági kormány, valamint egy nagy teljesítményű kefe nélküli motor. A robusztus - mégis nagyon könnyű -, EPO-habból készült, szénszálas megerősítésekkel ellátott konstrukció kiváló ütközésállóságot garantál, vagy legalábbis nagyon könnyű javíthatóságot, ha mégis bekövetkezne a sérülés. Elvileg még a leghétköznapibb hatcsatornás RC-készlet is elegendő az irányításhoz - persze a modell képességeinek teljes kihasználásához érdemes legalább egy hétcsatornás számítógépes adót használni, amely a szárnyban 4 szervóval rendelkező vitorlázórepülőgéphez való keverékekkel rendelkezik. Az energiát egy közönséges Li-Po háromcellás, 2600-3000 mAh kapacitású akkumulátor biztosítja - ismét semmi bonyolult, manapság már mindenkinek van ilyenje.
A BRAVUS 2400 egy nagy teljesítményű motoros siklóernyő, amely rendkívül tartós extrudált poliolefin EPO-ból készült, és egy kefe nélküli motor hajtja. A törzs a szerelt motorral (forgóburkolattal, C2836-850 rpm per V), RAY G2 R-50SB vezérlővel, nagy teljesítményű kapcsoló BEC stabilizátorral a 6 szervó biztonságos áramellátásához, valamint a kielbe szerelt kormány- és magassági szervókkal hab EPO-ból van öntve; a törzs szilárd "gerince" széncső. A pilótafülke fedele mágneses záródással levehető. A sebességszabályozó könnyen programozható adóval vagy RAY G2 programozókártyával, és LiPo, LiFe és NiMH akkumulátorokkal is működtethető. A 9x7"-es légcsavar csuklós, közepén hűtőlevegő-bemeneti nyílással ellátott turbókúppal. A motor, a vezérlő és az akkumulátor hűtését további hűtőlevegő-bemeneti nyílások segítik az orr oldalán, a szükséges fűtött levegő kivezetései a törzs oldalán, a szárny alatti területen találhatók.
A kétrészes szárnyat a jól bevált "vitorla" profillal szintén EPO-ból öntötték, a szénszalaggal megerősített szárnyszárnyakat és fékszárnyakat 2 pár szervó működteti, amelyeket rövid egyenes drótrudakkal szereltek a szárnyba. A szárnyfeleket két karboncsőcsatlakozó köti össze; a szárnyfelek repülés közbeni kilazulását a szárny alján lévő reteszelőcsavarok akadályozzák meg.
A hagyományos elrendezésben a farokfelületeket EPO-ból öntik, és drótkábelekkel működtetik. A felvonó ismét szénszalaggal van megerősítve.
A modell alapkivitelben történő repülésének előkészítése csak a farokfelületek rögzítését (közepes másodperces ragasztóval történő ragasztással), a szárnyfelek felszerelését és a hajtómű akkumulátor csatlakoztatását jelenti. A szárnyak, a kormánylapát, a magassági kormány és a motor fordulatszámának vezérlése.
A modell vezérléséhez legalább négycsatornás RC-készletre lesz szükség (ha elégedettek vagyunk csak a szárny-, a kormány- és a magassági vezérléssel), de a modell képességeinek teljes kihasználásához ajánlatos legalább hatcsatornás számítógépes RC-készletet használni (ebben az esetben a fékszárny-szervók egy Y-kábelen keresztül csatlakoznak az egyik vevőcsatornához), vagy még jobb, ha legalább hétcsatornásat, amely lehetővé teszi az összes szervó külön-külön történő csatlakoztatását és beállítását.
A Bravus 2400 tápellátásához egy háromcellás, 11,1 V-os LiPo akkumulátorra lesz szükséged, legalább 2600 mAh kapacitással. A modell könnyedén "hordoz" három cellát körülbelül 3300 mAh-ig.
A BRAVUS 2400-at középhaladó pilótáknak tervezték - bárkinek, aki csak egy kellemes szabadidős repülést szeretne egy nagy teljesítményű termikus vitorlázórepülővel. A kézikönyv tartalmaz egy alapos táblázatot az összes kormánylapát ajánlott kitéréseivel, így Ön alaposan megismerkedhet a korszerű csűrő- és féklapbeállításokkal, és megtanulhatja, hogy milyen jó repülési módok biztosítanak nagyobb felhajtóerőt a termikben való körözéshez, vagy éppen ellenkezőleg, nagyobb behatolást a következő feláramlás gyors megtalálásához. A motor teljesítménye elegendő a tartós emelkedéshez kb. 30-40°-on, így a termikvadászathoz szükséges magasságba való feljutás nem tart sokáig! A BRAVUS 2400 még a gyenge termikekre is érzékeny, és még enyhébb lejtőviszonyok között sem veszik el. És a vezérelt fékszárnyakkal, repülési módokkal és pillangófékkel ez egy teljesen más történet!
Az ARF készlet a következőket tartalmazza: EPO-ból öntött törzs, beépített inline motorral, 9x7" összecsukható légcsavarral, 50A sebességszabályozóval és 2 szervóval, EPO-ból öntött szárny 4 beépített szervóval, EPO farokfelületek, 2 karbon csőszárnycsatlakozó, valamint építési és repülési útmutató.
Figyelmeztetés
A pilóta nélküli rendszerekről és a pilóta nélküli rendszerek harmadik országbeli üzemeltetőiről szóló, 2019. március 12-i (EU) 2019/945 felhatalmazáson alapuló bizottsági rendelet és a Bizottság (EU) 2019/947 végrehajtási rendelete (2019. március 24.) szerint. A 250 grammnál nagyobb tömegű, illetve a személyes adatok rögzítésére alkalmas kamerát vagy más érzékelőt tartalmazó, pilóta nélküli repülő járművek (hagyományos repülőmodellek, multikopterek, drónok) üzemeltetői és pilótái kötelesek regisztrálni (a Cseh Köztársaságban a Polgári Légiközlekedési Hatóságnál).
Szárnyfesztávolság [mm] 2385
Hossz [mm] 1105
Tömeg [g] 1300 - 1360
Szárnyfelület [dm2] 31.1
Ellenőrzött funkciók S,V,K(2),M,F(2)
Építési igényesség S0,S1
Pilóta nehézségi szint P2
Hajtómű és RC felszerelés:
Motor * RAY C2836-850
Szabályzó * RAY G2 R-50SB
Légcsavar *összecsukható 9x7" lapátokkal
Akkumulátor RAY G4 11,1 V 2700 mAh
Szervók *6x
RC készlet min. 7 csatornás - számítógépes
*) ARF készlet része