Ügyfélszolgálat: Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00.E-mail: rcvilag@rcvilag.hu 
A kiszállítás 36 000Ft-ot meghaladó rendelés esetén INGYENES

4. Milyen esetben kell fizetni a reklamációért?


Ha a reklamációdat elutasították, annak több oka is lehet:


- a használati utasításban foglalt utasítások be nem tartása


- a termékbe való szakszerűtlen beavatkozás

- a termék szakszerűtlen manipulálása

- a termék mechanikai sérülése (törött és sérült mechanikus részek)

- az általános amortizáció reklamációja - olyan alkatrészt, amely az általános használat során elhasználódik


- a termék gondatlan kezelése 


Minden egyes elutasított reklamáció esetén a javítás befejezéséhez szervizköltséget is felszámítunk, melyhez szükségünk van a beleegyezésére. Ez esetben e-mailben, vagy telefonon vesszük fel Önnel a kapcsolatot.