Ügyfélszolgálat: Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00.E-mail: rcvilag@rcvilag.hu 
A kiszállítás 36 000Ft-ot meghaladó rendelés esetén INGYENES

2. Hogyan kell eljárnom a reklamációval kapcsolatban?


Ha reklamációt szeretne küldeni, a lenti lépéseket követve járjon el: 

1. Töltse ki az általunk küldött reklamációs űrlapot, megadva benne a bankszámlája számát, amelyre max. 30 napon belül visszautaljuk az adott termék árát (adott esettől függően).


2. Küldje vissza a terméket, mellékelve a csomagban a kitöltött reklamációs űrlapot, valamint a számla másolatát. 


A modell elektronikus meghibásodása esetén kérjük mellékelje a vezérlőt és az akkumulátort is (az akkumulátor élettartamával kapcsolatos probléma esetén a töltőt is). A reklamáció befejezte után SMS-ben/e-mailben felvesszük Önnel a kapcsolatot (ha az eset úgy kívánja) és visszaküldjük Önnek.


Ha ingyenesen szeretné visszaküldeni a csomagot, 
vigye az Önhöz legközelebbi Packeta átvevőhelyres adja át a következő kód megadásával: 95425115.


Ezután kézhez kap egy igazolást a csomag átadásáról. NE FIZESSEN SEMMIT!

A kapott igazoláson szereplő, Z-vel kezdődő sorszám segítségével követni tudja a csomag helyzetét a Packeta csomagkövetés funkciójával. 


A Ha pedig nem felel meg Önnek egyik átvevőhely sem, a csomagot elküldheti saját költségre postán is, méghozzá a következő címre:

RCSVET.sk

Vajnorská 7

831 04 Bratislava

Slovensko


Ha a reklamálni kívánt terméket személyesen szeretné elhozni a fent említett címre, kérem hozza magával a számla másolatát és a kitöltött reklamációs űrlapot is