Nincs termék
Az árak az Áfát tartalmazzák
2. Hogyan kell eljárnom a reklamációval kapcsolatban?
1. Töltse ki az általunk küldött reklamációs űrlapot, megadva benne a bankszámlája számát, amelyre max. 30 napon belül visszautaljuk az adott termék árát (adott esettől függően).
2. Küldje vissza a terméket, mellékelve a csomagban a kitöltött reklamációs űrlapot, valamint a számla másolatát.
A modell elektronikus meghibásodása esetén kérjük mellékelje a vezérlőt és az akkumulátort is (az akkumulátor élettartamával kapcsolatos probléma esetén a töltőt is). A reklamáció befejezte után SMS-ben/e-mailben felvesszük Önnel a kapcsolatot (ha az eset úgy kívánja) és visszaküldjük Önnek.
Ha ingyenesen szeretné visszaküldeni a csomagot, vigye az Önhöz legközelebbi Packeta átvevőhelyre, s adja át a következő kód megadásával: 95425115.
Ezután kézhez kap egy igazolást a csomag átadásáról. NE FIZESSEN SEMMIT!
Ha a reklamálni kívánt terméket személyesen szeretné elhozni a fent említett címre, kérem hozza magával a számla másolatát és a kitöltött reklamációs űrlapot is.