Nincs termék
Az árak az Áfát tartalmazzák
1. Érdekelne a modellem szervizelése, hogyan kell eljárnom?
Ha egy modellt szeretne hozzánk küldeni a szervízbe, először vegye fel az ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot az rcvilag@rcvilag.hu e-mail címen és küldje el, hogy milyen modellt szeretne javíttatni (gyártó, típus), valamint azt is, hogy milyen hibáról van szó. Ha olyan specifikusabb hibáról van szó, amelyet nehéz lenne leírni, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon, vagy küldjön róla videót (itt megerősítjük, hogy el tudjuk-e a javítást végezni).
Miután visszaigazoltuk, hogy a modell javításra kerülhet, csomagolja be a modellt, töltse ki a szervíz / reklamációs űrlapot, amelyet a csomagban a modellhez mellékelve elküld hozzánk (ez a lépés azért fontos, hogy a csomag átvétele után egyértelmű legyen, hogy kihez tartozik a modell és mi a hibája).
A szervíz / reklamációs űrlapot kérje az ügyfélszolgálatunktól mailben, vagy telefonon.
Elektronikai meghibásodás esetén mindig csomagolja a modellhez az irányítót és egy akkumulátort is. A modellt mindig annak a boltnak a címére küldje, ahol a szervíz található. Ez a cím a következő:
Ha személyesen hozza el a modellt a szervizünkbe, itt közvetlenül meg tudjuk beszélni a modell javításának részleteit (magyar/szlovák/cseh/angol/
Továbbá lehetőség van a szervízben egyedi módosításokra, különböző modellek tuningolására, akkupackok, vagy vezetékek/csatlakozók gyártására - egyedi forrasztásra, lítium akkumulátorok cseréjére különböző készülékekben (az ilyen specifikus javításokhoz előzetesen vegye fel a kapcsolatot a szervízzel e-mailben, vagy telefonon).
Az alacsony árkategóriájú RC játékok többsége, melyek az átlagos kereskedelmi hálózatokból származnak, nem javíthatóak (mivel a játékgyártók nem kínálnak pótalkatrészeket, vagy egyéb szerviztámogatást). Az ilyen jellegű javítások csak akkor érik meg, ha a játéknak pl. nosztalgikus értéke van (viszont ezen esetekben a javítások gyakran meghaladják egy új játék árát).
Az Ön modelljéről egy tapasztalt szakember gondoskodik majd, aki szinte az egész életében modellekkel dolgozott, ráadásul professzionális szinten.
A javítás befejezte után SMS-ben/e-mailben értesítjük Önt - az üzletben történő átvételkor, esetleg telefonon, mielőtt a modellt elküldenénk a futárral (megállapodástól függően).