Nincs termék
Az árak az Áfát tartalmazzák
Kövessen minket Facebookon
Címkék
SWORKz S35-4 1/8 PRO 4WD Off-Road Racing Buggy építőkészlet + MS 2022 konverziós készlet
Top racing alvázas buggy építőkészlet 4WD hajtással. Elektronika és RC-készlet nélküli modell.
Befogadó :
* Kötelező mezők
vagy Mégsem
PE_SW910035WE
Új termék
Top racing alvázas buggy építőkészlet 4WD hajtással. Elektronika és RC-készlet nélküli modell.
1 Tétel Tételek
Készleten
Figyelmeztetés: Utolsó darabok az áruházban!
Elérhetőség dátuma:
Harmadik leggyorsabb futómű a 2022-2024-es világbajnoksági döntőn… A SWorkz 1/8 Buggy sztárjának, Juan Calrlos Canasnak csak David Ongaro (kétszeres világbajnok) és David Ronnefalk előtt kellett meghajolnia. Mindössze 5,5 másodperccel maradt le a második helyről 60 perc után.
Az átalakító készlettel együtt kaphatő, amely tartalmaz extrákat: Első alsó vezérlőkarok, Hátsó alsó vezérlőkarok, Első és hátsó alumínium agancsok/olajrugó tartók, két alumínium kartartó, négy olajrugó test, alumínium keréktartók, alumínium motortartó, első kerékagy gömbcsapok plusz kiegészítők.
A SWORKz S35-4 1/8 Nitro tisztán versenyzési célokra lett tervezve. Az autó geometriája optimális kanyarsebességet biztosít könnyű kezelhetőséggel és maximális tapadással párosulva.
Az S35-4 kemény eloxált és könnyű T7075 alumínium vázzal rendelkezik, széles elrendezéssel, amelyet gyári pilótáink évek óta tesztelnek a legjobb teljesítmény érdekében.
Emellett teljesen új HET differenciálműveket is tartalmaz, amelyek olyan vonóerőt kínálnak, amelyet a régi rendszerek nem tesznek lehetővé. Az újonnan kifejlesztett rugóstagrendszer szintén alapfelszereltség.
Az új S35-4 alacsonyabb első és hátsó lengéscsillapító elrendezéssel rendelkezik, és a lengéscsillapító kialakítását ehhez az új, optimalizált elrendezéshez igazítottuk. A lengéscsillapító rugótányérok rögzítése szinte lehetetlenné teszi a lengéscsillapítók elvesztését.
Az új Ackerman- és vezérműlemezekkel ellátott kormánygeometria a pilóta számára az S35-4 feletti teljes kontroll érzését adja. A kormányállás teljesen újratervezett és optimalizált.
A karok rögzítései, amelyek mostantól négyzet alakú betéteket tartalmaznak, lehetővé teszik, hogy a SWORKz S35-4 geometriáját bármilyen elrendezéshez és pályaállapothoz igazítsa. Az első és hátsó karok egy újonnan kifejlesztett kompozit anyagból készültek, és pontosan illeszkednek az új alvázgeometriához. Az oldalfalakat ugyanígy újratervezték.
Az új, könnyebb spoiler tartó lehetővé teszi a szárny helyzetének és szögének beállítását, hogy SWORKz S35-4-ed tökéletesen kiegyensúlyozott maradjon a pályán. Az aerodinamikai rendszer optimálisan működik az új, optimalizált karosszériával.
A SWORKz S35-4 másik újdonsága a teljesen új hátsó kerékagy. A kompozit anyag karbonlemezekkel kombinálva különböző beállítások lehetőségét kínálja. Az újonnan kifejlesztett kompozit anyag tökéletesen együttműködik a HET differenciálművekkel, és maximális tapadást biztosít.
Az új SWORKz S35-4-ben sok más apró változtatás és okos ötlet található, amelyek igazi győztessé teszik.
A modern versenyautó titka az, hogy a beállításokat az egyes pályákon a legjobb versenyzők számára testre lehet szabni, de az amatőr versenyzők számára is van egy olyan szabványos beállítás, amely a legtöbb pályán működik.
És a SWORKz S35-4 tökéletesen teljesíti ezt a két tulajdonságot.
- Új Lightend T7075 alumínium váz kemény eloxálással
- Új, széles vázszerkezet
- Új lengéscsillapítók
- Új, rövidebb lengéscsillapító perselyek
- Új rövidebb dugattyúrudak
- Új lengéscsillapító burkolatok
- Új, rövidebb első lengéscsillapító rugók
- Új fix rugócsészék
- Új, frissített 3 mm-es hátsó lengéscsillapítók
- Új Ackerman lemez
- Új alumínium alkatrész a szervó rögzítéséhez
- Új zárható szervómentő anya
- Új szervó rögzítő lemez
- Új szervómentő rögzítő oszlop kialakítása
- Új kormánygolyók
- Új kormánycsukló lemezek
- Új, frissített, négyzet alakú, beillesztett dőléscsillapító lemezek
- Új könnyűszerkezetes szárnytartó
- Új oldalsó csövek
- Új alsó első és hátsó vezérlőkarok
- Új első és hátsó karosszériatartók
- Új kompozit hátsó kerékagyak karbon lemezekkel
- Új, többszörösen állítható golyós rendszer a hátsó karokhoz
- Új blokkolásgátló csavarok a lengéscsillapítókhoz
- Új, aerodinamikailag optimalizált karosszéria
- Három HET differenciálmű mellékelve
- Speciális középső merevítő rendszerrel
- Fekete Competition lengéscsillapító rugók mellékelve
- Állítható szárny pozíció
- Állítható szárnyszög
- További kiegészítő súlypozíciók
- Optimalizált kompozit anyag
- T7075 alumínium alkatrészek
Műszaki adatok
Hossz: 530 mm
Szélesség: 308 mm
Magasság: 220 mm
Tiszta magasság: 65 mm
Tengelytávtáv: 325-330 mm
Keréktávtáv: E: 302 mm/H: 306 mm
Sebességváltó arány: Köz.: 46/15z, E/H: 43/13z
Súly: 3230 g (versenykész)