Ügyfélszolgálat: Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00.E-mail: rcvilag@rcvilag.hu 
A kiszállítás 36 000Ft-ot meghaladó rendelés esetén INGYENES

Kategóriák

Informace

Kövessen minket Facebookon

visa

105,5" Slick 580 EXP V2 - Sárga/Piros/Szürke 2,67m

105,5" Slick 580 EXP V2 - Žlutá/Červená/Šedá 2,67m Nagyítás

PE_A356V2CY

Új termék

ARF 3D műrepülő speciális készlet 2 670 mm-es fesztávolsággal, 120 cm3-es benzinmotorral, vagy elektromos motorral történő meghajtásra tervezve. Nagyon könnyű építés és sok karbon alkatrész jellemzi.

További részletek

5 Tételek

Készleten

779 820,00 Ft‎ adóval

Az Extreme Flight műrepülő modellek valós repülőgépeken alapulnak, a tervező pedig számos módosítást végez, hogy egyedi megjelenésű és repülési teljesítményű modellt hozzon létre. Az EXP elnevezésnek semmi köze a tényleges repülőgéphez, hanem a "Experimental Progressive" (kísérleti haladó) szavak rövidítése. Ezt az elnevezést azért választották, mert az Extreme Flight modellek számos fejlett tervezési és aerodinamikai koncepciót alkalmaznak. A balsa- és rétegelt lemez alkatrészekre épülő könnyűszerkezetes konstrukció nagyvonalúan - és a megfelelő helyeken - használja a szén- és üvegszálas kompozit anyagokat, hogy minimális tömeg mellett nagy szilárdságot és merevséget érjen el a repülőgép vázán. Az eredmény egy robusztus modell, amely széles tartományban képes kezelni az aerodinamikai terhelést, ugyanakkor elég könnyű a nagy teljesítmény eléréséhez.

A készlet tartalmaz tuning wingleteket vagy oldalsó erőgenerátorokat (SFG- Side Force Generators), amelyek növelik a modell hatékony oldalirányú felületét, így a késes repülés és más, a kormány "tekintélyétől" függő fordulók könnyebbé és stabilabbá válnak. Ezek a wingletek stabilabbá teszik a modellt a nagy állásszögű fordulókban (harrierek) is. Nagyon ajánljuk, hogy szerelje fel őket a modelljére és kísérletezzen velük.

A tökéletesen fújt laminát motorburkolat és az aerodinamikus kerékborítások, valamint a többféle ULTRACOTE (=Oracover) jól látható, vasalható festési séma közül választható lehetőség olyan modellt ad, amelyre méltán büszke lehet a repülőtéren. Mindezen modern jellemzők kombinációja olyan modellt hoz létre, amely a modern műrepülés határait feszegeti. Az Extreme Flight modellek a modern műrepülés minden módjában jeleskednek, beleértve a lassú, alacsony magasságú 3D műrepülést, a gyors és agresszív extrém műrepülést és a klasszikus precíziós műrepülést.

Sportos dél-afrikai műrepülő félmakett a 2. verziója 85-130 köbcentis benzinmotorhoz, tapasztalt pilóták számára klasszikus precíziós és extrém 3D műrepüléshez.

A törzs klasszikus rétegelt lemez és balsa lézervágott szerkezet, kompozit merevítésekkel, levehető laminát motorburkolattal, valamint levehető felső törzzsel és pilótafülkével (második generációs gyorskioldó rendszerrel), amely tökéletes hozzáférést biztosít a meghajtórendszerhez és az RC felszereléshez. A motor egy rétegelt lemezből készült dobozágyra szerelt hátsó tartóban van felszerelve; a törzs alján alagút található egy hangolt kipufogó esetleges felszereléséhez.

A kétrészes, szimmetrikus profilú szárny (a feleket oldalra csúsztatva egy karbon csőcsatlakozóra helyezik, és egy második generációs gyorskioldó rendszerrel rögzítik) szintén hagyományos építésű, teljesen balsából készült merev borítással. A nagy felületű szárnyakat 2 pár szervó működteti. A szárnyvégek a mellékelt wingletekkel vagy laminált véggörbékkel szerelhetők fel.

A farokfelületek könnyű, teljesen balsából készültek, a VOP kétrészes, a stabilizátor felét karboncsőre csúsztatott stabilizátor felekkel (alumínium gyorskioldó rendszerrel). A magassági vezérsík feleit rövid egyenes rudakkal ellátott vízszintes stabilizátorba szerelt szervók vezérlik. A kormányt a farokrészbe szerelt egy vagy két szabványos méretű szervó vezérli. Az egész modell ULTRACOTE vasalható fóliával van bevonva (ez az USA-ban használt védjegye a jól ismert Oracover fóliának).

A futómű orrkerék típusú, karbon fő lábakkal, üvegszálas borítású kerekekkel és a kormányhoz illesztett karbon konzollal ellátott drótsarkantyúval rendelkezik…. A meghajtáshoz egy 85-130 köbcentiméteres benzinmotorra (pl. GP-123) lesz szükség.

A modell vezérléséhez legalább egy kilenccsatornás számítógépes RC szett megfelelő lesz - a "páros" szervók pontos beállításának képessége és a dupla, exponenciális kitérések megfelelő méretű programozása elengedhetetlen a műrepüléshez - mind a klasszikus precíziós, mind az extrém 3D-s repüléshez.

A szervók megfelelnek gyors és nagyon erős szabványos méretekben - pl. Hitec HS-7950TH, D980TW, vagy HSB-9381TH és egy szabványos szervó a gázkar vezérlésére.

A készlet tartalma: vasalható fóliával bevont törzs, szárny és farokfelületek, fújt üvegszálas motorháztető, teljes tartozékkészlet, karbon futómű, orrkerék, kerekek és használati utasítás.

Doboz méretei és súlya

Törzs: 206x58,5x43,5cm ; 
12,5kg Szárnyak: 136,8x76,5x19,5cm ; 
6,3kg Motorburkolat: 42,5x42x40cm ; 
2,5kg

Figyelmeztetés:

A Bizottság (EU) 2019/945 felhatalmazáson alapuló rendelete (2019. március 12.) a pilóta nélküli rendszerekről és a pilóta nélküli rendszerek harmadik országbeli üzemeltetőiről, valamint a Bizottság (EU) 2019/947 végrehajtási rendelete (2019. március 24.) szerint. A 250 g-nál nagyobb tömegű, vagy bármilyen módon személyes adatok rögzítésére alkalmas kamerát vagy más érzékelőt hordozó pilóta nélküli repülő járművek (hagyományos repülőgép-modellek, multikopterek, drónok) üzemeltetői és pilótái kötelesek regisztrálni (a Cseh Köztársaságban a Polgári Légiközlekedési Hatóságnál).

15 más termék ugyanabban a kategóriában: