Nincs termék
Az árak az Áfát tartalmazzák
Kövessen minket Facebookon
Címkék
85" Yak 54 EXP Sárga/Piros 2,16m
ARF 3D műrepülő különlegesség készlet 2160mm fesztávolsággal, 50-61ccm benzinmotoros, vagy elektromotoros meghajtáshoz tervezve 12S Lipo tápegységgel. Nagyon könnyű építés, sok karbon alkatrész.
Befogadó :
* Kötelező mezők
vagy Mégsem
PE_A432YR
Új termék
ARF 3D műrepülő különlegesség készlet 2160mm fesztávolsággal, 50-61ccm benzinmotoros, vagy elektromotoros meghajtáshoz tervezve 12S Lipo tápegységgel. Nagyon könnyű építés, sok karbon alkatrész.
2 Tétel Tételek
Készleten
Figyelmeztetés: Utolsó darabok az áruházban!
Elérhetőség dátuma:
Az Extreme Flight műrepülő modellek valós repülőgépeken alapulnak és a tervező számos módosítást eszközölt rajtuk, hogy egyedi megjelenésű, valamint repülési teljesítményű modellt hozzon létre. Az EXP elnevezés nem a tényleges repülőgépre vonatkozik, hanem a "Experimental Progressive" rövidítése. Ezt a megnevezést azért választották, mert az Extreme Flight modellek számos fejlett tervezési és aerodinamikai koncepciót alkalmaznak. A balsa- és rétegelt lemez alkatrészekre épülő könnyűszerkezetes konstrukció nagyvonalúan - és a megfelelő helyeken - használja a szén- és üvegszálas kompozit anyagokat, hogy minimális tömeg mellett nagy szilárdságot és merevséget érjen el a repülőgép vázán. Az eredmény egy robusztus modell, amely széles tartományban képes kezelni az aerodinamikai terhelést, ugyanakkor elég könnyű a nagy teljesítmény eléréséhez.
A tökéletesen lefújt üvegszálas motorborítás, az aerodinamikus kerékborítások, valamint a többféle ULTRACOTE (=Oracover) jól látható vasalható borítás színsémája közül választható lehetőség olyan modellt ad, amelyre büszke lehet a repülőtéren. Mindezen modern jellemzők kombinációja olyan modellt hoz létre, amely a modern műrepülés határait feszegeti. Az Extreme Flight modellek a modern műrepülés minden módjában jeleskednek, beleértve a lassú, alacsony magasságú 3D műrepülést, a gyors és agresszív extrém műrepülést, valamint a klasszikus precíziós műrepülést.
Sportos félmakett orosz műrepülőgép 50-61 ccm-es benzinmotorral, vagy elektromos motorral, 12s Lipo tápegységgel tapasztalt pilóták számára klasszikus precíziós és extrém 3D műrepüléshez.
A törzs klasszikus rétegelt lemez és balsa lézerrel kivágott konstrukció, kompozit merevítéssel, levehető üvegszálas motorburkolattal, levehető felső törzs a kabinnal (alumínium gyorskioldó rendszerrel) a hajtásrendszerhez és az RC felszereléshez való tökéletes hozzáférés érdekében. A motor egy hátsó tartóban rögzül egy rétegelt lemezből készült dobozágyra.
A szimmetrikus profilú, kétrészes szárny (a feleket oldalirányban csúsztatják egy karboncső-csatlakozóra, és egy alumínium gyorsrögzítő rendszer rögzíti) szintén klasszikus felépítésű, teljes balsából készült merev borítással. A nagy felületű szárnyakat 2 független szervó vezérli. A szárnyvégekre a mellékelt wingleteket lehet felszerelni.
A farokfelületek könnyű, teljesen balsából készültek, a VOP kétrészes, a stabilizátor felét karboncsőre szerelték és egy gyorskioldó rendszerrel rögzítették. A magassági vezérsík feleit a vízszintes stabilizátorba szerelt szervók vezérlik rövid egyenes rudakkal; a kormányt ugyanígy, vagy a kabintérbe szerelt kábeles szervókkal vezérlik. Az egész modell ULTRACOTE vasalható fóliával van borítva (ez az USA-ban használt védjegye a jól ismert Oracover fóliának).
A futómű sarkantyús típusú, karbon főlábakkal, könnyű kerekekkel üvegszálas borítással, drótsarkantyúval, irányjelzővel összekapcsolt karbon konzollal.
A meghajtáshoz egy 50-60 ccm benzinmotorra (pl. GP-61, O.S. GT-60), vagy egy 4 kW-os kefe nélküli elektromotorra (pl. Xpwr 40cc) van szükség, legalább 120 A sebességszabályozóval, amelyet egy 4500-5000 mAh kapacitású, legalább 40C terhelhetőségű 12S LiPo akkumulátor táplál.
Legalább egy hétcsatornás számítógépes RC-készlet felel meg a modell vezérlésére - a "párosított" szervók pontos beállításának képessége és a dupla és exponenciális kitérések megfelelő méretű programozása elengedhetetlen a műrepüléshez - mind a klasszikus precíziós, mind az extrém 3D-s repüléshez.
A szervók megfelelnek a gyors és nagyon erős szabványos méreteknek - pl. Hitec HS-7950TH, D980TW, HSB-9381TH vagy Savöx SB-2290SG és egy szabványos szervó a gázkar vezérlésére.
A készlet tartalma:
vasalható fóliával bevont törzs, szárny és farokfelület, fújt üvegszálas motorburkolat, teljes tartozékkészlet, karbon futómű, sarkantyú és könnyű kerekek.
A szállító box méretei és súlya:
Törzs: 179x51,5x38cm ; 11,4kg
Szárnyak: 110x65,5x20cm ; 7,0kg
Motorburkolat: 38x37x35cm ; 2,2kg
Figyelmeztetés:
A pilóta nélküli rendszerekről és a pilóta nélküli rendszerek harmadik országbeli üzemeltetőiről szóló, 2019. március 12-i (EU) 2019/945 felhatalmazáson alapuló bizottsági rendelet és a Bizottság (EU) 2019/947 végrehajtási rendelete (2019. március 24.) szerint. A 250 g-nál nagyobb tömegű, vagy bármilyen módon személyes adatok rögzítésére alkalmas kamerát vagy más érzékelőt hordozó pilóta nélküli repülő járművek (hagyományos repülőgép-modellek, multikopterek, drónok) üzemeltetői és pilótái kötelesek regisztrálni (a Cseh Köztársaságban a Polgári Légiközlekedési Hatóságnál).
Szárnyfesztávolság [mm] 2160
Hossz [mm] 2120
Tömeg [g] 7500 - 8000
Szárnyfelület [dm2] 82.8