Nincs termék
Az árak az Áfát tartalmazzák
Kövessen minket Facebookon
Címkék
TORRO tank PRO 1/16 RC Panther F vícebarevná kamufláž - infra IR - kouř z hlavně
1:16 méretarányú félig méretarányos harckocsi elektromos meghajtással, funkcionális infravörös (IR) harcrendszerrel, hang- és füstmodullal.
Befogadó :
* Kötelező mezők
vagy Mégsem
PE_TOR11505-CA
Új termék
1:16 méretarányú félig méretarányos harckocsi elektromos meghajtással, funkcionális infravörös (IR) harcrendszerrel, hang- és füstmodullal.
1 Tétel Tételek
Készleten
Figyelmeztetés: Utolsó darabok az áruházban!
Elérhetőség dátuma:
A Panther F a Panther V tervezett módosítása volt.
A Panzerkampfwagen V Panther (SdKfz 171) egy 1943 és 1945 között gyártott német harckocsi volt. A szovjet T-34/76 harckocsira adott német választ jelentette. Mind a páncélzat erősségében, mind pedig különösen a 7,5 cm-es KwK 42 L/70 löveg teljesítményében és pontosságában felülmúlta azt, de ezt az előnyét hamarosan nagyrészt behozta az új T-34/85 változat. A Párducot általában a második világháború egyik legjobb közepes harckocsijának tartják.
Fejlesztése a német hadsereg keleti fronton szerzett tapasztalatainak eredményeként kezdődött. Ott a német harckocsik találkoztak a szovjet T-34-es közepes harckocsikkal és a nehezebb KV-1-esekkel, amelyek sok tekintetben felülmúlták a német "Páncélosokat". Még a később bevetett, hosszú löveggel felszerelt Pz IVF sem lehetett biztos a győzelemben az ellenfelekkel vívott harcban. A német harckocsik a szovjet eszközökhöz képest gyengén voltak páncélozva, és a páncéllemezek szinte merőlegesen álltak egymásra, ami nagymértékben csökkentette a ballisztikai ellenállásukat.
Az új közepes harckocsi kifejlesztésével az MAN-t bízták meg, amelynek vezetője Ing. Paul Wiebicki. 1942. február 3-án, mindössze 17 héttel a projekt munkálatainak megkezdése után elkészült az első Panther prototípus. A hajótest és a torony hegesztett acéllemezből készült. A hatszög alaprajzú torony a súlypont közelében helyezkedett el, és a legénységi ülésekkel együtt foroghatott, vagy hidraulikusan, vagy meghibásodás esetén kézzel. A torony páncélzatának hátsó részén egy kör alakú menekülőnyílás volt. A tetején periszkópok, egy szellőző és egy irányítótorony helyezkedett el. A torony elülső része 80-110 mm vastag volt, az oldalsó része 45 mm. Az elülső hajótestet 60-80 mm vastag páncélzat védte, amelynek hatékonyságát a függőlegeshez képest 35°-os szögben történő dőlés növelte. A hajótest oldalsó és hátsó falai 40-50 mm páncélzatot viseltek. A hajótest alja és a torony teteje 16 mm vastag volt. A futómű nyolc futókerékből, egy feszítőkerékből és egy hajtókerékből állt két sorban. A lánctalpak 86 láncszemből álltak és 660 mm szélesek voltak. A harckocsi jól rugózott volt, és az akkori viszonyokhoz képest nagy kényelmet nyújtott. A fegyverzet egy 75 mm-es 7,5 cm-es KwK 42 L/70-es, visszarúgófékkel felszerelt 75 mm-es lövegből és két MG 34-es géppuskából állt. Az első 250 Panther harckocsit egy tizenkét hengeres Maybach HL 210 P30 benzinmotor hajtotta (ugyanaz a motor, amelyet a Tiger harckocsikban is használtak), amely 3 000 fordulat/perc fordulatszámon 475 kW (650 LE) teljesítményű volt, és három egyszemélyes légszűrővel rendelkezett. 1943 májusától azonban a Panthereket a Maybach HL 230
Részletpontosság 1:16 méretarányban
A körülbelül hat kilogrammos súlyával a Panther F ideális az igényes vásárlók számára. A professzionális kiadásban kiváló airbrush festékminőséggel, 2,4 GHz-es áramköri technológiával és új hangszóróval rendelkezik. Ez a modell kiváló vezethetőséggel, számos funkcióval és valósághű hanggal rendelkezik. A kiváló minőségű lánctalpak, a görgőkkel ellátott meghajtó- és vezetőkerekek, valamint az alsó hajótest és a harci torony fémből készültek. A sok apró alkatrész és a különböző matricák tökéletesen kiegészítik a mérethű másolatot.
Kezelőszervek és funkciók
A nagy teljesítményű tankmodell 2,4 GHz-es RC vezérléssel rendelkezik. A jármű IR harcrendszerrel van felszerelve, így az azonos sorozatú járművekkel való csaták is lehetségesek. A nyomatékoptimalizált motorok precíz és sima vezetést biztosítanak a Panther F-nek. A robusztus fogaskerékkel ellátott fém fogaskerekek és a továbbfejlesztett áttételezés nagyobb teljesítményt biztosít. Az arányos vezérlésnek köszönhetően nagyon lassan közelítheted meg a tankot, és egyenletesen növelheted a sebességet. A Panther F előre és hátrafelé, balra és jobbra kanyarodással is halad. Helyben is lehet balra vagy jobbra fordítani. Az ágyút fel és le tudod emelni és leengedni, a tornyot pedig 360 fokban el tudod forgatni. Különböző motorhangok, a cső visszarúgása, a torkolattűz és a kipufogó füstje teszi teljessé a valósághű élményt.
A csomag tartalma és műszaki paraméterek/funkciók
RC Panther F IR, professzionális Torro kiadás 1:16 méretarányban
Torro fa láda szállításhoz és tároláshoz
Súly: kb. 5,7 kg
360°-os toronyforgatás
2,4 GHz-es távirányító
Fém sebességváltó 1:4 áttétellel
7,2 V NiMH készlet
220V/7,2V-os töltő, 400 mAh töltés
Füstgenerátor és hangmodul
ÚJ kiegészítő funkció tüzeléskor: szükség és ízlés szerint be- és kikapcsolható hordófüst
Füstfolyadék
IR harci rendszer
Hordó visszarúgás
torkolattűz
kis alkatrészek, tartozékkészlet, matricák
Műszaki felszerelés
Szín: többszínű álcázás
Harci funkció: IR
Övek: fém
Görgők: fém
Felfüggesztés: torziós rúd felfüggesztés
Toronygyűrű forgása: 360°
Torony: fém
Alsó kád: fém
Sebességváltó: acél sebességváltó
Méretarány:1/16
Kiadás: Torro Pro-Edition
Kialakítás: RTR modell
Kormány és futómű: fém
Torziós karok: fém
Figyelmeztetés: Az alkatrészek a következőekből készültek: - Kormánykerekek, a tengelytörzsek a tengelytörzsekből készültek:
Csak közvetlen felnőtt felügyelete mellett használható.
Életkori ajánlás: 14+
Nem alkalmas 36 hónaposnál fiatalabb gyermekek számára.
Fulladásveszély az apró alkatrészek miatt