Ügyfélszolgálat: Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00.E-mail: rcvilag@rcvilag.hu 
A kiszállítás 36 000Ft-ot meghaladó rendelés esetén INGYENES

Kategóriák

Informace

Kövessen minket Facebookon

visa

Enduro Ultron SE Trail Truck RTR, ezüst verzió (12.8 - 325mm)

Enduro Ultron SE Trail Truck RTR, stříbrná verze (12.8 - 325mm) Nagyítás

PE_AE40108

Új termék

Teljesen összeszerelt expedíciós modell egyenáramú motorral, vízálló szabályozóval és fém fogaskerékkel ellátott szervóval. RC készletet tartalmazó modell.

További részletek

2 Tételek

Készleten

Figyelmeztetés: Utolsó darabok az áruházban!

142 430,00 Ft‎ adóval

Minden a részleteken múlik. Az Utron SE-t a modern ausztrál haszongépjárművek (Utes) ihlették, és részletes, valósághűen megjelenő jellemzőkkel rendelkezik. A rendkívül tartós polikarbonátból készült, egy darabból álló karosszéria kéttónusú festékkel lett előfestve, hogy úgy nézzen ki, mintha frissen jött volna ki a festőfülkéből. Az olyan részletek, mint a külön öntött és festett hűtőrács, a jelzőlámpák és a hátsó lámpák tökéletes méretarányos megjelenést kölcsönöznek az Utronnak. Az integrált csörlő kábelelvezetéssel ellátott eleje és a hátsó lökhárítók szorosan illeszkednek a karosszériához, növelve a megközelítési és elindulási szögeket, és egyszerűen lenyűgözően néznek ki! A további méretarányos realisztikusság érdekében az Utron SE egy pár fröccsöntött első belső sárvédővel van felszerelve.

Hivatalosan engedélyezett Camburg L/T felfüggesztési rendszer. A teljesen új IFS2 rendszert az alapoktól kezdve újratervezték. A zéró ütközésű kormányzás, a megnövelt rugóút, a lineárisan csúszó kormányrúd, a javított hasmagasság és az első karok és rudak dőlésszögei révén az IFS2 hatalmas előrelépést jelent mind a teljesítmény, mind a méretarányos megjelenés terén.

Jerry Zaiden és Jason Campbell 1997-ben alapította a Camburg Engineering céget, miután több éves terepversenyzésben és gyártásban szerzett tapasztalattal rendelkeztek. Eredeti céljuk az volt, hogy olyan termékeket és szolgáltatásokat kínáljanak, amelyek csak az elit off-road versenycsapatok számára voltak elérhetőek. Jason mérnöki hátterével és Jerry értékesítésre, valamint marketingre való összpontosításával a felfüggesztési alkatrészek tömegtermelésben történő tervezését és gyártását tűzték ki célul, ami lehetővé tette számukra, hogy új piacot és ügyfélkört nyissanak meg.

Ma a Camburg Engineering vezető szerepet tölt be a terepjáró felfüggesztési rendszerek terén, és a technológia, valamint a tervezés élvonalába tartozik. A készleten kívüli alkatrészeiket folyamatosan tesztelik a versenyeken, és számos bajnoki címet nyertek. Kevés más cég tervezi, gyártja és versenyezteti saját alkatrészeit. Ez különbözteti meg a Camburgot a többiektől, mert meghatározza a trendet, és nem követi azt.

- Szimmetrikus (balról jobbra) felső és alsó kormánykarok
- Az alsó gömbcsap fordított illesztése a hasmagasság növelése érdekében
- Hagyományos kormányszervó rögzítési hely
- A csörlő szervó rögzítési helye
- Acél szervókar
- Nehéz acél felfüggesztési golyók
- Fém gyűrűs és fogaskerék
- Univerzális első meghajtó tengelyek
- Nagyobb bemeneti csapágy/persely üreg
- 45 fokos kormányzási út

Az Enduro SE szíve a Stealth R XF sebességváltó. Ez a kialakítás a motort elöl helyezi el, hogy a jármű elejére nagyobb súlyterhelés jusson. A frissített hátsó tengely több bordával és merevítővel rendelkezik a nagyobb tartósság érdekében, és nagyobb bemeneti perselyt tartalmaz, amely képes a nagyobb terhelések kezelésére. Az újonnan áttervezett IFS javítja a kezelhetőséget, a hasmagasságot és a teljesítményt, ultraméretű megjelenéssel. A hajtásláncban 24 fém persely is található a hosszú élettartamú, megbízható és karbantartásmentes hajtásrendszer érdekében. A bukkanókat az ultrasima műanyag lengéscsillapítóink irányítják, menetes és szellőző csavarokkal a könnyű légtelenítés érdekében, valamint miniatűr rugókkal, hogy a súlypont alacsonyan maradjon.

Jellemzők:

- Teljesen új, független első felfüggesztés (IFS2)
- Fröccsöntött első belső sárvédők
- 1,9"-os Steelie keréktárcsák keréktárcsaletétekkel
- PinSeeker 1,9" x 4,19" méretű gumiabroncsok
- Nagy szabad magasságú első és hátsó lökhárítók
- Tengelytáv 12,8" - 325 mm
- Utron SE egy darabból álló polikarbonát karosszéria
- Állítható első és hátsó lökhárítótartók integrált csörlő kábelvezetéssel
- Állítható szélességű sziklacsúszók

Kerekek és gumiabroncsok: A vonóerőt mind a négy sarkon 1,9"-os Steelie keréktárcsák gyöngyzárral és 1,9" x 4,19" PinSeekerTM gumiabroncsok biztosítják. Ezek az agresszív futófelületű gumiabroncsok tökéletesen alkalmasak a sziklák minden zugának megragadására vagy a sűrű sár és homok felszántására…. Továbbfejlesztett tengelyek: a nagyobb bemeneti perselyekkel ellátott új tengelyek (csapágyakra cserélhető opcióval) nagyobb terhelést is elbírnak. Az új differenciálmű-fedelek belső oldalán súlyokat lehet elhelyezni a méretarányos megjelenés fenntartása érdekében, és a féknyergekkel ellátott ál-tárcsafékek még több méretarányos részletet adnak. Menetes lengéscsillapító testek és miniatűr rugók: Ezek a tartós műanyag lengéscsillapítók ugyanolyan simák és megbízhatóak, mint az alumínium lengéscsillapítóink, de a könnyű légtelenítés érdekében légtelenítő csavarral ellátott kupakokkal és miniatűr rugókkal rendelkeznek a jobb megjelenés és a súlycsökkentés érdekében.

Egyéb jellemzők:
- Lengéscsillapító hossza 90 mm
- Sajtolt acél vázsínek nagy szabad térrel
- Zárt vevődoboz
- ESC tálca a tisztább kábelezéshez
- Két akkumulátordoboz kampókkal és hurokkal ellátott rögzítő hevederekkel (standard és rövid hosszúságban mellékelve)
- Alumínium motorlemez
- Állítható karosszériaoszlopok
- Optimalizált gömbcsuklók és csatlakozók a simább tengelycsuklózás érdekében
- POM töltésű, fröccsöntött gömbcsapok
- Állítható hátsó lengéscsillapító rögzítési pozíciók a tengelytáv és a lengéscsillapító szögek beállításához
- Teleszkópos hajtótengelyek elöl és hátul
- Egyrészes hátsó tengelykialakítás
- Stealth XF műanyag felső fogaskerekek
- Megmunkált acél felső tengely

A folyamatban lévő kutatás és fejlesztés miatt előfordulhat, hogy a fényképek nem egyeznek meg a végleges járművel. Ennek a járműnek további alkatrészekre van szüksége ahhoz, hogy működőképes legyen. A jármű működőképessé tételéhez további felszerelésekre lesz szükség, például töltőre és akkumulátorra.

30 más termék ugyanabban a kategóriában: